ויראלי

ברקת מגיב לראשונה לחוק נגדו ועושה נתניהו: "הם מ-פ-ח-ד-י-ם"

ניר ברקת מגיב לראשונה לחוק שנקשר עם שמו והוציא סרטון שבו הוא טוען כי החוק נוצר על ידי עסקנים שפחדו ממנו: "הם מ-פ-ח-ד-י-ם"
מערכת ice |  3
ניר ברקת (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ניר ברקת)
ניר ברקת מגיב הערב (שני) לראשונה לחוק שנרקם ונקשר לשמו. הצעת החוק הוגשה על ידי חברו למפלגה, ח"כ דודי אמסלם. לפי הצעת החוק, יש להגביל את המימון עצמי של נבחרי ציבור, שר המשפטים גדעון סער הציע לתמוך בקריאה הטרומית ולאחר מכן להקים ועדה קואליציונית בראשותו.
ברקת הגיב לראשונה לקידום החוק ושיחרר סרטון בו הוא אומר: "הם מ-פ-ח-ד-י-ם, מפחדים, והם יודעים למה. חבורת עסקנים שחברו יחד כדי לנסות לעצור אותי. אני לא מתרגש מאותם עסקנים. כי בניגוד לאותם עסקנים, אני עובד בשבילכם בשקל לשנה. אוהב אתכם".
הסרטון מזכיר את התיעוד של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שבעצמו טבע את האמירה הזו בשנת 1999 אז יצא בעצרת פוליטית של הליכוד. נתניהו התייחס אז לתומכיו של אהוד ברק שהתמודד נגדו ונגד התקשורת.
 
כזכור, בחודש יוני האחרון ניר ברקת אירגן כנס מיוחד לפעילי הליכוד בגני התערוכה בתל אביב ובאירוע הציג את "החזון למדינת ישראל חזקה ומתקדמת" על פיו והזמין חברי כנסת מהליכוד שהשתתפו. אותו כנס הוערך בכ-500 אלף שקל. 
בהמשך התבטאו נגדו חבריו למפלגה. יו"ר המפלגה בנימין נתניהו צייץ מחדש ציוץ שקושר את שמו לתמיכה בליכודניקים החדשים ושלמה קרעי אמר בראיון ל-ice כי מדובר בפעולה חתרנית.
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השאלה מי מופיע בסרטון: ניר ברקת האמיתי או בוט ממומן?
    הדס 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לאור מה שנחשף בנושא, כבר אי אפשר לדעת. נחכה לבדיקה של פייק ריפורטר.
    סגור
  • 2.
    סרט פחדני. יוצא נגד "עסקנים" אמורפיים, בלי שמות.
    אדרי 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    14 0
    זה בדיחה. ביבי ואמסלם מכפכפים אותך בשמם, בפנים, מהמקפצה, בלי להתבייש - ואתה מוציא סרט עם דאחקות בשקל בלי להתייחס למי שמנסה לחסל אותך. מצטער, זו לא מנהיגות. אתה פחדן. כנראה לא קורצת מהחומר שעושה מנהיגים. ביבי יודע ללכלך את הידיים. אתה לא. כנראה אתה מתאים יותר להייטק, לא לפוליטיקה.
    סגור
  • 1.
    חה חה חה, תותח. אתה הימין האמיתי - בלי שקרים!
    אמיגו 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הצלחתך, הצלחתנו.
    סגור