ויראלי

עמליה דואק בפגישה מפתיעה: "אם לא באולפן אז כאן"

העיתונאית שיתפה סטורי עם הפרופסור גבי ברבש בו נתקלה ברחוב ושאלה אותו: "מה המצב?", ברבש הפתיע והשיב לה: "אף אחד לא יודע מה המצב, צריך להזהר מלדבר סתם"
מערכת ice |  3
עמליה דואק (צילום ויקיפדיה/ Eyalbenyaish)
עמליה דואק שיתפה סטורי משעשע במיוחד בו לקח חלק הפרופסור גבי ברבש, ממנו ניסתה לחלץ את הפרשנות המדויקת ביותר לגבי תחלואת הקורונה, לצערה גם לברבש לא היו תשובות מספיק קוהרנטיות.
דואק אמרה: "לא תאמינו את מי אני פוגשת ברחוב", ברבש השיב לה: "היי", המגישה מחדשות 12 אמרה לו: "מה המצב? אם לא באולפן אז לפחות כאן", ברבש השיב: "אף אחד לא יודע מה המצב, צריך להזהר מלדבר סתם".
 
כזכור, עד לפני שבוע דואק נעדרה מהאולפנים כחלק מהגל שהטריד את קשת 12, כאשר גם היא נכנסה לבידוד אחרי אייל קיציס ורפי רשף, אז נאלצה לשהות שם עד שתתקבל תשובה שלילית לגבי הבדיקות שערכה.
דואק סיפרה אז: "ביום ראשון השבוע ישבתי באולפן של רפי רשף, שלשום התברר לנו שרפי מאומת לקורונה ואתמול הגיעה ההודעה הנוספת, זה אומיקרון, כולנו נכנסים לבידוד. עשיתי בדיקה אחת ואני אעשה עוד אחת בשבוע הבא, בינתיים נשאר בבידוד ומקווה שהחיסון יגן עליי. המלצות צפייה ואפייה יתקבלו בברכה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עמליה דואק זו אחת מיוצרות דרמות מוקצנות וכותרות מפחידות (ל"ת)
    פולי 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    פגישה ברחוב !
    שטויות במיץ עגבניות 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזה רחוב בדיוק פגשה עמליה את ברבש? למה אני לא פוגשת ברחוב להגיד לכולם שהכל דיבורים אף אחד עוד לא יודע כלום. הכל עניין של מל ושאלוהים ישמור אותנו.א מ ן.
    סגור
  • 1.
    עמליה דואק
    יערה 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמליה עיתנואית.נהדרת עדינה רהוטה חכמה ויפה אנחנו מאוד מאוד אוהבים ומרוצים ממנה בערוץ הריאות.לכולם...בריאות
    סגור