ויראלי

מירב בן ארי משתלחת בכסיף "אל תקרא לי תרנגולת"

חבר הכנסת עופר כסיף כינה את חקלאי ישראל "פושעים" וטען שהצעת החוק של ח"כ אופיר סופר גוזלת אדמות, ולאחר שח"כ מירב בן ארי צעקה לעברו - הוא ביקש "להשתיק את התרנגולת". בן ארי לא ויתרה לו ועלתה למונולוג זועף
מערכת ice |  2
עופר כסיף ומרב בן ארי (צילום פלאש90 - מרים אלשר ויונתן זינדל)
סערה בכנסת בעקבות דבריו של חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת, סביב הצעת חוק חילוט תקבולי עבירה בפשיעה חקלאית היום (רביעי), בהצעת החוק של ח"כ אופיר סופר מהציונות הדתית.
כאמור, סופר העלה חוק לטובת הנפגעים מפשיעה חקלאית, והשר גדעון סער עלה אחריו והציג את עמדת הממשלה. מכאן המצד הדרדר: חבר הכנסת עופר כסיף כינה את החקלאים "פושעים" ואמר שזהו "חוק נקלה" ו-"גזל אדמות" שלדבריו זה הא-ב של הציונות לגזול קרקעות. במהלך הדיון חברת הכנסת מירב בן ארי צעקה לעברו שבושה שהוא יושב בכנסת, ועל כך אמר כסיף ליו"ר הכנסת: "תשתיק את התרנגולת הזאת".
בדבריו, מעבר לכך שכינה את החקלאים "פושעים", כסיף גם כינה את ח"כ איתמר בן גביר יהודו-נאצי ואף ח"כ סמי אבו שחאדה קרא לח"כ אופיר סופר "אפס", דבר שעורר סערה.
בן ארי לא ויתרה לכסיף, ועלתה להגיב לו על דוכן הכנסת והגנה על החקלאים: "אתה צריך לעבור לפרלמנט ברמאללה, אם אתה קורא לחקלאי ישראל היקרים - פושעים. מי אתה שתדבר אליי בצורה כזאת? שוביניסט. אתה בושה", וקיבלה מחיאות כפיים במליאה.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ח"כ
    גיא 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה למדינה שמחזיקה אנשים כאלו לשלוח אותם לעזה
    סגור
  • 1.
    שמאלני שנפל בפח וחשף את הפרצוף האמיתי שלו-שובניסט צבוע
    סמי 01/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקקן שמאלני, יהודון רקוב, שובניסט עלוב.
    סגור