ויראלי

ריקלין בעקיצה לעורך וואלה! ברנז'ה: "פוטרתי מגלובס ולא התגברתי", ומחק

העיתונאי הוותיק במסר חד לדוד ורטהיים: "נדמה לי שמן הראוי שורטהיים יוסיף בכל פעם שהוא מגלה את האובססיה שלו לגלובס הערה למטה", האחרון זעם והשיב: "ההתקרבנות מלמדת משהו על הרוח העיתונאית שם, וגם על ההתאמה ביניכם", וריקלין מחק את הציוץ
מערכת ice |  2
שמעון ריקלין (צילום פלאש 90/ משה שי)
עימות טוויטר חדש נפתח היום (ראשון) בין דוד ורטהיים, עורך מדור וואלה! ברנז'ה לעיתונאי שמעון ריקלין, אודות גלובס, כלי התקשורת שמובילה אשתו הטרייה של האחרון. הרקע לכך: כתבה בעין השביעית בה נכתב: "גלובס מהנדס שער בשירות הקמפיין נגד מערכת המשפט".
ורטהיים כתב על כך: "הקולגות בעין השביעית עלו על משהו", ריקלין הגיב לו על כך: "נדמה לי שמן הראוי שורטהיים יוסיף בכל פעם שהוא מגלה את האובססיה שלו לגלובס הערה למטה: פוטרתי מגלובס ואני לא מתגבר על זה".
 
ורטהיים שזעם על התשובה השיב: "כפרה, מציע לך למחוק את הציוץ, כיוון שבידי תיעוד של העובדות. לא אהסס לעשות בו שימוש במקרה הצורך. ראה זאת כאזהרה. השקרים שלך יכולים לעבוד על המון אנשים, לא עלי. לעובדות: 1) מעולם לא פוטרתי מגלובס. עזבתי מרצוני המוחלט, ותוך מספר התראות (מתועדות), 2) המחשבה הבריונית שבגלל שעבדתי בגלובס מעתה ועד עולם תחסן את העיתון הזה בפני ביקורת מצדי, הזויה. לא יקרה".
 
לסיום כתב: "3) מציע לך ולרעייתך לבדוק כמה אייטמים/ציוצים התפרסמו נגד גלובס בשנה האחרונה ביחס למתחרים. ההתקרבנות מלמדת משהו על הרוח העיתונאית שם, וגם על ההתאמה ביניכם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עיתונאי ותיק? לא עיתונאי ולא ותיק. מכר את עצמו לשמאל (ל"ת)
    בעע 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    בסיבוב הזה ריקלין ניצח, כי ורטהיים לא תובע דיבה
    אבי ינאי 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ההגיון הפרטי שלי אומר שאם ריקלין משקר וורטהיים לא פוטר מגלובס אלא התפטר מרצונו החופשי, כפי שהוא טוען, זה כסף קל שזרוק על הרצפה וניתן לאוספו בנקל בתביעת דיבה פשוטה. זה שוורטהיים לא תובע ובייחוד על רקע זה שריקלין לא מתקן את ציוצו, גורם לי לחשוב שריקלין ניצח ובגדול בעימות הזה. מה דעתכם?
    סגור