ויראלי

כתבת חדשות 12 נחשפת: "התביישתי בנקודות החן וכיסיתי אותן"

יולן כהן כתבה לעוקביה באינסטגרם: "כשהייתי קטנה מישהו אמר לי פעם שנקודות החן על צווארי הן מכוערות, ואז גיל עשרים הגיע והבנתי שנקודות חן זה הדבר היפה ביותר, אם את מחליטה שזה הדבר היפה ביותר. גם אם מישהו אומר אחרת, עדיין כל עוד את או אתה מחליטים-שום דבר לא ישנה זאת"
מערכת ice |  2
יולן כהן (צילום צילום מסך חדשות 12)
כתבת הבריאות והתיירות של חדשות 12, יולן כהן, נחשפה היום (רביעי) בפוסט באינסטגרם בו שיתפה באחד הדברים שהכי הציקו לה בילדות וכעת היא מתגאה בו יותר מהכל, נקודות החן שעל צווארה.
כהן כתבה באינסטגרם שלה: "כשהייתי קטנה מישהו אמר לי פעם שנקודות החן על צווארי הן מכוערות. כפי שרואים בתמונה, יש לי 3 כאלה. מאותו רגע, התביישתי וכיסיתי אותן בכל דבר אפשרי, צעיפים, חולצות גולף ומה לא".
 
לסיום הוסיפה: "ואז גיל עשרים הגיע והבנתי שנקודות חן זה הדבר היפה ביותר, אם את מחליטה שזה הדבר היפה ביותר. גם אם מישהו אומר אחרת, עדייןכל עוד את או אתה מחליטים-שום דבר לא ישנה זאת".
 
אגב, לפני כחודש כהן ספגה ביקורות קשות מהקולגות בערוץ 14. לדברי נתי לנגרמן ואפרת פינקל, הפרסום בחדשות 12 של יולן כהן שהגדירה את התנגדות ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם לחסן את הילדים בבתי הספר, כפרסום ראשון, נגנב מהם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היא הכתבת הכי יפה (ל"ת)
    אלי 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    היא דומה לבר זומר הדוגמנית (ל"ת)
    אדיר 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור