ויראלי

חיים אתגר מחרים מותג אהוב במיוחד: "לא דחוף לקנות"

המגיש של 'יצאת צדיק' ו'מתחזים' בקשת 12 צילם את המוצר של לואקר – ופל במילוי קרם חלב והציע לעוקביו: "עד הם לא מורידים מחירים דרסטית, לא דחוף לקנות מהם". מי היצרנית שעומדת מאחורי המוצר?
מערכת ice |  2
חיים אתגר (צילום יחצ קשת 12)
שבוע אחרי החרם שהרעיד את המדינה שהובילה התכנית 'הצינור' של גיא לרר ברשת 13, על חשבונה של אסם שהודיעה כי תעלה מחירים ובעקבות המהלך נאלצה לבטל זאת, חיים אתגר הציע לעוקביו ברשתות החברתיות לבדוק כדאיות קניה של אחד המותגים האהובים בסופרמרקטים.
חיים אתגר ביקר בסופרמרקט ולאחר שנעצר מול מדף החטיפים העלה סטורי קצר שלו עם חטיף וופל שוקולד במילוי קרם חלב של המותג לואקר וכתב על כך לעוקביו: "עד הם לא מורידים מחירים דרסטית, לא דחוף לקנות מהם".
 
אחד הדברים שהדגיש אתגר בצילום המוסר הוא השם של היצרנית 'ליימן שליסל', שלא הצטרפה לחברות כמו דיפלומט ואסם בהורדת המחירים, כאשר בחרה לפעול כמו שסטוביץ' ולהשאר עם העלאות המחירים ברמה המתוכננת.
ליימן שליסל היא אחת מייבואניות החטיפים המובילות בישראל, כאשר בין המותגים שהיא מייבאת לישראל ניתן למצוא כמובן את לואקר, הרשיז, יוגוטה, צ'ופה צ'אפס, טופיפי ומנטוס. ליימן שליסל מעסיקה כ-530 עובדים אשר למעלה משני שליש מהם פועלים בשטח: אנשי מכירות, דיילות, צוותים של אנשי שיווק המשתייכים לכל מותג, מובילים, אנשי לוגיסטיקה ומנהלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה חיים אתגר לא עושה חרם לבוסים שלו?
    אלכס 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קשת 12 ורשת 13 "מובילות" בחרם נגד חברות שעלו מחירים.... ולמה להם מותר לעלות מחירי פרסום?
    סגור
  • השוואה לא פורפורציונלית
    יוני 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ההשוואה המטופשת הזו?! החברות במשק מעלות מחירים לצרכנים שאין להם! העלאת מחירי פרסום לחברות ענקיות שיש להם תקציבי פרסום מטורפים, מה הבעיה בזה?! אל תצוטטו סתם בלי לחשוב שניה... זה פשוט השוואה שמקטינה את עוצמת הפגיעה בחלשים.
    סגור