ויראלי

האם ביידן נעצר על הטרדה? הטעות ההזויה בשידור

תחנת טלוויזיה אמריקאית דיווחה השבוע על מעצרו של גבר שהטריד מינית קטינה – ויצרה בטעות את הרושם כאילו מדובר הנשיא, ג'ו ביידן
מערכת ice | 
ג'ו ביידן (צילום pexels, ויקיפדיה/ Adam Schultz)
נאום "מצב האומה" הראשון של נשיא ארה"ב ה-46, ג'ו ביידן, ייזכר כנראה בעיקר בשל העובדה שרובו המוחלט הוקדש, לראשונה זה עשורים, למלחמה ביבשת אחרת במקום למצב בארה"ב עצמה – אך לא מעט אנשים יזכרו אותו גם בזכות סרטון ויראלי שיצא מתחת טלוויזיה מקומית קטנה.
 
תוך כדי השידור המיוחד והארוך לרגל הנאום, דיווחה תחנת הטלוויזיה WTAE-TV Pittsburgh Action News 4, המשדרת לאזור פיטסבורג שבפנסילבניה, כמה חדשות מקומיות. לאחר דיווח על שוד בסופרמרקט מקומי, הודיעה הקריינית כי "גבר בן 71 הואשם בנגיעה לא ראויה בילדה בת 12 בחנות וולמארט ביום ראשון בצהריים". אלא שבמקום תמונה של הגבר שעליו דיבר הדיווח, רוג'ר ניגריס, הוצגה לצד הקריינית תמונתו של ביידן. תוך מספר שניות שמו בחדר הבקרה לב לטעות המביכה והורידו את פניו של הנשיא מהמסך בזמן הדיווח על הזקן המטריד, שהואשם במגע בלתי חוקי עם קטינה ותקיפה לא מהוגנת.
הטעות הקטנה הפכה עד מהרה לוויראלית, שכן בארה"ב מדובר כבר שנים רבות על כך שג'ו ביידן – שגילו, אמנם, מעט גבוה יותר מזה של האדם המדובר בסיפור הזה (79) – מתנהג באופן מוזר ליד ילדות. בזמן ריצתו לנשיאות רצו ברשת סרטוני לקט של עשרות מקרים מתועדים בהם נצפה נצמד לילדות, לוחש באוזנן, נושק למצחן, מלטף את שערן וכדומה – תמיד, ככל הנראה, באופן תמים ו"סבאי". אבל בדור שבו המודעות להטרדה מינית נמצאת ברגישות שיא, רובם של המקרים נחשבו בעיני רבים לגבוליים במקרה הטוב, ואסורים לחלוטין במקרה הרע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה