ויראלי

אל פאצ'ינו יתגעגע? זה המחיר המטורף שנמכרת האחוזה מהסרט

למכירה: אחוזת הפאר המפורסמת של טוני מונטנה (אל פאצ'ינו) מהסרט 'פני צלקת'. מה המחיר שדורש הבעלים?
מערכת ice | 
האחוזה בקליפורניה (צילום Zillow)
הבית המפואר שהתפרסם בסרט 'פני צלקת' (Scarface) בכיכובו של אל-פאצ'ינו בתחילת שנות ה-80, חוזר לשוק הדירות ומוצע למכירה במחיר של 39.95 מיליון דולר. האחוזה ההיסטורית של מונטסיטו, קליפורניה, המכונה "אל פוריידיס" מוצעת למכירה על ידי חברת אחזקות בשליטת איש העסקים יוהאן גופטה.
גופטה רכש את האחוזה במחיר של 12.5 מיליון דולר בלבד, לאחר שבעליה הקודמים, האוליגרך הרוסי סרגיי גרישין, מכר לו אותה בהפסד משמעותי. גרישין רכש אותה ב-2008 תמורת 20 מיליון דולר. דיווחים מ-2015 הצביעו על קושי במכירה של האחוזה, מכיוון שהמחיר נחתך מספר פעמים לכמעט שליש מהסכום המקורי שננקב.
העיירה שבה ממוקמת האחוזה, בדרום קליפורניה, היא ביתם של סלבריטאים רבים וביניהם מנחת הטלוויזיה אלן דג'נרס, רוב לואו והזוג המלכותי הנסיך הארי ומייגן מרקל. ואפילו מנכ"ל גוגל, אריק שמידט, רכש לאחרונה בית של 30 מיליון דולר באזור, לפי דיווחים בעולם.
 
הבית מכיל 4 חדרי השינה, ומשתרע על שטח של כ-3 דונם. הוא תוכנן בתחילת המאה הקודמת על ידי האדריכל ברטראם גודהו שהגיע לפרויקט עם השפעות רומיות ומזרח תיכוניות, כולל תקרת כיפה בפינת האוכל, וסלון אורחים בסגנון ביזנטי. החצר - שבה צולמה סצנת החתונה ב'פני צלקת' – היא בגודל של 10 דונם עם גני מים פרסיים ומגוון רחב של עצים.
 "say hello to my little friend" סצינת היריות המפורסמת בבית
נראה שהסרט דווקא לא עשה שירות טוב לבית, שנותן רושם של סוחר סמים כמו טוני מונטנה. אך האחוזה שמוצגת בסרט היא הרבה יותר צעקנית ממה שיש במציאות, והשטיחים האדומים מקיר לקיר נוספו בהגזמה לסרט על מנת להדגיש את טעמו הקיצוני של הגנגסטר טוני מונטנה, ובמציאות כאמור, האחוזה מעוצבת בסגנון ים-תיכוני עדין.
בעוד שעלילת הסרט מתרחשת במיאמי, חלק ניכר ממנו צולם בקליפורניה בגלל שלשכת התיירות של מיאמי דחתה את בקשות ההפקה לצלם שם מחשש שהסרט ירתיע תיירים עם הצגתה של מיאמי כמוקד של אלימות וסמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה