ויראלי

ליברמן ושרן השכל בקופה ראשית: התחפושות ששברו את הרשת

כמו בכל שנה, פורים מוציא מאנשים רעיונות מקוריים במיוחד: ליברמן כרגיל מצוין, טום באום הפך לפמלה אנדרסון, ומהי התחפושת ששברה את הטיקטוק? 
מערכת ice | 
שרן השכל וליברמן (צילום מתוך הטוויטר)
חג פורים שחל השבוע היה הנושא המדובר ביותר ברשת השבוע על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. הנושא זכה ל-468 אלף לייקים, 61.6 אלף שיחות ו-19.6 אלף דיונים.
מפורסמים וכוכבי רשת אוהבים להשקיע בתחפושת לפורים שתניב להם שיא של חשיפה ולייקים, אבל יותר מהם, מי שאוהב להשקיע לכבוד הפורים הם פוליטיקאים, שחלק מהם אפילו מצליח בזה.
נתחיל במצטיין השנתי של התחפושות, שר האוצר אביגדור ליברמן, שידוע בתחפושות המושקעות שלו מדי שנה. לאחר שהתחפש לשאולי מ-'הפרלמנט' ולחייל חרדי, השנה הלך על הקצב ניסים מהסדרה המצליחה 'קופה ראשית'. ליברמן העלה לטוויטר וקיבל מעל 2.5K לייקים, בהחלט מכובד. ח"כים נוספים שהתחפשו וקיבלו מעל 1K לייקים הם שר השיכון זאב אלקין שעטה על עצמו גלביה וכאפייה והודיע כי שר השיכון של איחוד האמירויות הגיע אליו, ובצלאל סמוטריץ' שהתהדר בלבוש חסידי עם קפוטה ושטריימל.
 
אבל מי שעלתה על כולנה היא חברת הכנסת שרן השכל, שבסך הכל השיגה חולצה של 'שפע יששכר' וספר של סטיב ג'ובס, והפכה לשירה שטיינבוך בצורה מושלמת. הטוויטר קלט את הגאונות והעניק לה 4K לייקים.
  
בגזרת האינסטגרם, כתב הרכילות ערן סויסה וחברו סמנכ"ל התקשורת של רשת 13 רועי ברגר שהתחפשו יחד לזמרות זהבה בן ועדן בן זקן, כפי שהם התלבשו בהופעה שקיימו יחד לאחרונה בהכיל מנורה. סויסה קיבל על התחפושת המאוד-מושקעות יותר מ-12K לייקים, מספר נאה בהחלט.
בתחרות התחפושת הכי מושקעת שהכי קשה לאכול אותה זוכה ללא עוררין כוכב הריאליטי והמנחה טום באום. לפי השמועות, באום תכנן להיות השנה קים קרדשיאן, אבל גנבה לו את הרעיון שבוע לפני כן עינב בובליל בתחפושת מושקעת שכולה מסקנטייפ. בכל אופן, באום גנב לכל האינסטגרם את הפוקוס עם תחפושת של לא אחרת מפמלה אנדרסון - מכף רגל ועד ראש (כולל חזה). באום לקח את מייקל לואיס, ששם על עצמו תחתון תואם, ויחד הם היו פמלה ומייקל מהסדרה האייקונית 'משמר המפרץ'.
 

במעבר חד לטיקטוק: בשנה האחרונה שברה את הרשתות ההקלטה הידועה "מתן מה לא פורים היום?" בה מספר המספר על אחותו של מתן טריף שהגיעה לבית הספר מחופשת לליצן ביום הלא נכון. היה צפוי שמישהו ירים את הכפפה ויתחפש למתן טריף ואחותו הקטנה, ומי שעשו את זה מעולה היא כוכבת הרשת שירלי לוי יחד עם אחותה שירן, שקיבלו על הביצוע מספר מטורף של 709K צפיות ומתוכם 67.6K לייקים. 
  
@shirlilevi1234 POV: מתן טריף ואחותו מגיעים לבית הספר ולא פורים היום. @shiranlevi13 ♬ original sound - Xpo

הרבה תחפושות קיבלו מספר גבוה של לייקים בפייסבוק, אך מי מהן שהכי ראויה לציון השנה היא התחפושת של פצוע הקרב זיו שילון. שילון כידוע הוא קטוע יד, והשנה בהרבה הומור עצמי, התחפש לקפטן הוק קטוע היד, בתלבושת מהודרת במיוחד. הקומיקאי גיא הוכמן העלה את התמונה של שילון וגרף עבורו יותר מ-10K לייקים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה