ויראלי

עידית סילמן בתפקיד וויל סמית': התגובות להתפטרות ברשת

גם הרשתות החברתיות לא נותרו אדישים למהלך הפוליטי החדש שהולך ונרקם בפוליטיקה הישראלית. האם הדבר יביא להפלת ממשלת בנט-לפיד? עד שתתקבל תשובה, בינתיים הרשת מעדיפה לצחוק
מערכת ice | 
עידית סילמן (צילום פלאש 90/ יהונתן זינדל, freepik)


הדרמה הפוליטית עם התפטרותה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן ממשיכה לספק לנו אתנחתות קומיות בגזרת הטוויטר. רק לפני זמן קצר נחשף מי עמד מאחורי ניסוח מכתב ההתפטרות של חברת הכנסת עידית סילמן. ישי כהן מכיכר השבת חשף בטוויטר את צילום המסך של המסמך המדובר ומי המחבר הרשמי שלו: יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'.
 

 
ניכר כי המהלך המפתיע מעורר לדיון את סוגיית עידית סילמן ועברה, עת הייתה חלק משורות הקואליציה. כעת, עם התפטרותה צפים ועולה אירוע שסילמן הרעישה בעקבותיו את המדינה. מדובר כמובן על הריאיון בחדשות סוף השבוע בריאיון לדנה וייס עת סילמן טענה בזמנו שהותקפה בתחנת דלק במודיעין. הראיון עורר תהיות רבות אם האירוע קרה או לא קרה, מה שהתחלק למחנה פוליטי.
סילמן לא הגישה בזמנו תלונה בזמן אמת בנושא ואף לא פנתה לקצין הכנסת. המשטרה, מצדה, לא מצאה ראיות לתקיפה שיכולות להביא לפתיחת תיק חקירה, כל זה גם לאחר בדיקת מצלמות האבטחה. בקואליציה גיבו את חברת הכנסת, באופוזיציה פקפקו באמינותה. ינון מגל, שדרן 103FM, התייחס לפרשה וכתב באירוניה: "תחקיר ענק, עידית סילמן והתוקף שלא היה". 


גם גיא לוי, פעיל הימין לא נותר אדיש לאירוע הפוליטי החדש והאקטואלי וכבר מחשב כמה מהלכים קדימה את נפילת ממשלת נפתלי בנט ועקץ: "לא הבנתי מה קורה עכשיו? עוד חצי שנה נתניהו ייכנס למעון ראש הממשלה ברעננה?"
נועם פתחי ויותם זמרי התייחסו גם הם לדרמה הפוליטית וצייצו: 
בהתכתבות עם אירוע וויל סמית' בטקס פרסי האוסר והמכות למנחה. 
עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12 הזכיר לכולם שבנט איבד עוד מנדט, עם המהלך החדש של יושבת ראש הקואליציה המתפטרת. האם פנינו לבחירות? ימים יגידו. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה