ויראלי

הפרויקט המסתורי של עומר אדם נחשף: הזמר בדרך לטלוויזיה?

עומר אדם הוסיף בשנה האחרונה לרשימת העיסוקים שלו עסקים, נדל"ן וקמפיינים חדשים. כעת נחשף הפרויקט הסודי הבא שלו, והוא צפוי להיכנס לתחום שנמנע ממנו בעבר
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום פייסבוק/ עומר אדם, vecteezy)
הקריירה של הצעיר שכבש את קיסריה התחילה אי שם בעשור הקודם, כשזה השתחל בצורה בלתי חוקית לתוכנית "כוכב נולד" , אבל מאז הוא לא עוצר, ואחרי שהשירים שלו הפכו ללהיטים בזה אחר זה, והוא עצמו אף החל בפיתוח אפיקים עסקיים, מגיע השלב הבא בקריירה של הכוכב.
אדם התחיל בשנה האחרונה להשקיע בעסקי נדל"ן כשרכש מסעדת חוף באילת בשותפות עם אחיו, וכן השיק מותג משקאות אנרגיה תחת שמו. במהלך השנה האחרונה אדם חגג מסביב לשעון בסיבובי הופעות בכל העולם, אבל כעת נראה שהוא עובד על פרויקט רציני הרבה יותר.
לפי דיווח של ערן סויסה בעמוד האינסטגרם שלו, אדם צפוי להיכנס לתחום הקולנוע. סויסה חשף בחשבון האינסטגרם שלו אודות המהלך וכתב, "עומר אדם - הסרט. על פי גורמים, מדובר בסרט ראשון מסוגו שאדם מעורב בו וגם ישתתף בו, ובתסריט ישלבו שם גם את להיטיו מכל שנות הקריירה. אדם, כידוע, הוא אחד הזמרים המצליחים בישראל. לאורך השנים הוא סירב לכמה הצעות בטלוויזיה ובקולנוע, אבל בקרוב זה ישתנה. העבודה על הסרט החלה לפני מספר חודשים והיא נשמרה בסוד עד לרגע זה".
 
ברקע הדיווח, נזכיר כי רק בחודש שעבר דווח כי אדם נמצא ברשימת השמות היוקרתיים שנכללים בין רוכשי הדירות בפרויקט כיכר המדינה שנמצא בשלבי הקמה וכבר מכר דירות במגדלי הענק שיוקמו במרכז תל אביב. אדם, רכש בפרויקט דירה בבעלות מלאה במגדל A בקומה התשיעית שלו. הדירה משתרעת על שטח של 134 מ"ר וכוללת גם מרפסת. עלות הנכס הוא כ-8 מיליון שקל. נכס נוסף שרכש, או יותר נכון חלק מנכס (18%), הוא בדירה נוספת באותו מגדל, ששוויה הוא 7.5 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה