ויראלי

הכרישים: צפו בטכנולוגיה המהפכנית ששווה 5 מיליון ש"ח

היזם קובי יעקב, הגיעה לכרישים עם טכנולוגיה מהפכנית בתחום איכות הסיבה, וזכה להשקעה מפתיעה של 5 מיליון שקלים: "מדהים, האמת שלא ציפיתי, הפתיעו אותי. אני מאושר"
מערכת ice |  1
הכרישים (צילום יחצ קשת 12)
תוכנית הדוקו-ריאליטי של קשת "הכרישים", חזרה לפני כחודש לעונה שלישית, ולא מפסיקה להפתיע, כאשר בפרק ששודר אמש (מוצ"ש), היזם קובי יעקב הצליח לגייס השקעה של 5 מיליון שקלים.  
יעקב הציג לכרישים מערכת חדשנית שפיתח, אשר מנטרת עשן שנפלט מבתי זיקוק ואסדות קידוח ומסייעת למנוע זיהום סביבתי ואסונות. הבקשה הראשונית שלו הייתה 600,000 שקלים תמורת 3.5% מהחברה, אלא שאז איש העסקים וטאלנט התוכנית אורן דוברונסקי הציע לו, לא פחות מ5 מיליון שקלים בעבור 33% ממניות החברה.

"יש הזדמנות חדשה בתחום הזה בגלל רגולציה שנכנסה לפני שנתיים ומחייבת את המפעלים לשים אמצעי ניטור ואמצעי הפחתת זיהום, הכוונה שלו זה לשרוף אותם בצורה מלאה ולנטרל את הגזים כדי שלא יתפוצצו או ירעילו", סיפר יעקב והוסיף, "פיתחנו מכונה שמכניסה בינה מלאכותית ואמצעי מחשוב ובקרה תעשייתית. באמצעותה אנחנו שולטים באופן אוטומטי על האש ודואגים שהיא תשרוף את כל מה שצריך בצורה טובה".
יעקב בן 54 ממרכז הארץ, בעל ניסיון רב בתחום הטכנולוגיה. ניכר שהוא מאמין מאוד בפיתוח שיש לו בידיים ובהצלחתו, שכן השקיע מכספו הפרטי כשני וחצי מיליון שקלים, לטובת פיתוח המיזם.
 
"אלה טכנולוגיות מיוחדות בעיניי, ההשקעה תחזיר את עצמה בקלות". הסביר דוברובסקי לעמיתיו מיד אחרי ההצעה שהפתיעה אפילו את היזם, שסיכם: "לא ייאמן, קיבלתי חמישה מיליון תמורת שליש מהחברה. מדהים, האמת שלא ציפיתי, הפתיעו אותי. אני מאושר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זהר לא יכול לפרגן ........... (ל"ת)
    עדית 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור