ויראלי

מעיין אדם: בקרוב אביא ילדים, וזה מה שאבטיח להם

בתום שבוע מטלטל ובן שמחבלי הפיגוע הרצחני באלעד טרם נתפסו, מעיין אדם מתייחסת למצב הבטחוני וקובעת: "כל שביכולתנו לעשות הוא להציב חומה איתנה בין מדינת היהודים למבקשי רעתה"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום פייסבוק/ מעיין אדם)
מגישת קשת 12 ואושיית האינסטגרם, מעיין אדם, יצאה אתמול בפוסט נוקב המתייחס למצב הבטחוני לאור הפיגוע שהתרחש בעיר אלעד עם צאת יום העצמאות. בפוסט חשפה את חוויות ילדותה בין המלחמות והאינתיפאדות, וקראה להמשיך לגדל ילדים לאור העובדה שמציאות חיינו היא בצל הטרור, "אין ביכולתנו למנוע מהאסלאם הקיצוני לקדש פיגועי התאבדות, כל שביכולתנו לעשות הוא להציב חומה איתנה בין מדינת היהודים למבקשי רעתה".
אדם פתחה את הפוסט בחשיפה של בדיה שגדלה לאורה ושיתפה, "אבא שלי, האדם הכי ישר שאני מכירה - שיקר לי. ‫הוא לא התכוון להשלות אותי בכוונה, אבל האמנתי לו כששר לי בכל ערב לפני השינה:‬ "אני מבטיח לך, ילדה שלי קטנה, שזו תהיה המלחמה האחרונה".
"‫נולדתי לאינתיפאדה הראשונה", המשיכה אדם, "אחי נולד למלחמת המפרץ ואחותי לגל הפיגועים של סוף שנות ה-90 הקשות.‬ האיש הזה, שהבטיח שלא יהיו מלחמות - גידל לוחם יחידה מובחרת ושתי קצינות.‬ הוא לימד אותנו שהבטחות צריך לקיים, אבל גם מילואים, ולכן יש לי את כל הסיבות לחשוש - ילדיי ילכו לצבא כמו אבא שלי, כמוני, וכמו הילדים של חורף 73'".
 
"אין בכוחנו להפסיק את השאיפה לסלקנו בחזרה לגלות, ואין ביכולתנו למנוע מהאסלאם הקיצוני לקדש פיגועי התאבדות. אין לנו דרך להפוך את מי שרוצח אנשים תמימים לחסיד של שפיות. לעולם לא נוכל לדבר עם מי שמשימתו היא שלא שנהיה פה - זאת המציאות". קבעה אדם בפוסט.
עוד המשיכה וכתבה, "‫אז ביום מן הימים, ‬‫מקווה שבקרוב, ‬‫אביא גם אני ילדים, ‬‫מקווה שלרוב. ‬‫אני לא אבטיח להם שלא ילכו לצבא, ‬‫אבל אבטיח שיש להם את הצבא הכי טוב.‬ כי כל שביכולתנו לעשות, הוא להציב חומה איתנה, בין מדינת היהודים ובין מבקשי רעתה. יש לנו את כל היכולות, אבל חסרה ההבנה: בניסיון להימנע ממלחמות, נמשיך להרצח פה בשגרה".‬
 

"לישראל הנחשקת אין ברירה כשמגיע תוקף - עליה לשלוף גז פלפל. שנוכל להגיד לילדים, בימי העצמאות הבאים, שאימא, סבא וכל הדודים, בכו ביום הזיכרון ובכו בזיקוקים. בכו בכאב על המחיר והזילו דמעות של גאוות ישראלים. אבל לא עמדו מנגד, כשנשפך דם למחרת בכבישים".
"שנוכל להעיד שלא היינו אדישים, ולא סלחנים ולא פחדנו ממה יגידו זרים, בורים וצבועים. שלא הסברנו הסברים. שראינו דבר אחד לנגד עינינו - את הדורות הבאים. שאוכל לזייף כמו אבא שלי בקולי קולות: אני מבטיחה לך, ילדה שלי קטנה, שעשינו הכל, כדי שתהיה בטוחה, יצאנו בשבילך למלחמות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די מאוסה ומעייפת זה הכל בגלל הראש ממשלה הנוכל שבחרת
    דנית 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל כך התגאית בו אמרת שהוא ראש ממשלה מצוין. לכו שניכם לאלף.... את והמנהיג שלך
    סגור