ויראלי

טל פרידמן נפרד ממודי בר-און: "אחד האנשים הגרועים בכדורגל"

השחקן והקומיקאי טל פרידמן ספד לחברו הקרוב מודי בר און בפינה מיוחדת בתכניתו בערוץ הכנסת, ובשיחה שקיים עם שר התרבות חילי טרופר: "הוא היה פשוט מצחיק אותי"
מערכת ice | 
טל פרידמן (צילום פייסבוק/ טל פרידמן)
השחקן המוערך טל פרידמן שהיה חבר קרוב של מודי בר און, אשר למד שנה מעליו באותו בית ספר ללימודי משחק, הקדיש פינה מיוחדת בתכנית אותה מגיש בערוץ הכנסת, כדי לספוד לאיש הטלוויזיה שהלך השבוע לעולמו בגיל 59.
 
"שיחקתי עם מודי כדורגל כמה פעמים, זה אחד האנשים הכי גרועים בכדורגל שראיתי בחיים שלי. מה מדהים? רק בזה הוא היה גרוע. מודי היה מגדלור, הוא פתח דלתות, האיש הזה היה מעיר דלת , סקרן, היה לו חשוב לפתוח ולגלות עולם חדש" אמר פרידמן.
 
השחקן המשיך וסיפר בנימה אישית יותר על חברו, שלדבריו אף עזר לו להגיע למקום הנכון בקריירה: "כשאני חושב על עצמי במבט לאחור, המון נקודות אור בקריירה אני חייב למודי. כשסיימתי קריירה במשחק, מודי הציל אותי מקריירה של שחקן תיאטרון בינוני. הוא אמר לי אולי תנסה לעשות עם משה פרסטר סטנד-אפ. דרכו עשיתי את עלילות משה בעיר הגדולה, שמאז אלה הדברים שאני אוהב לעשות, בזכות" 
 

בהמשך , קיים פרידמן שיחה עם שר התרבות והספורט חילי טרופר, לאחר שרק לפני קצת יותר מחודש, סירב להצעתו להדליק משואה.


"דיברנו על הדרבי שהפסדנו בהפועל חיפה. בא איש ואמר: ' אני שונא אתכם אוהדי הפועל חיפה הלוואי שתפסידו כל משחק. שכנעת אותו שאני עובר למכבי חיפה. לא ציפתי ממודי, אני רואה אותו נקרע מבפנים מצחוק . מודי אל תמות עכשיו. הרגע הזה שהצחקתי אותו כל כך, היה הרגעים הכי מרגשים, שלי כי הבנתי שאתה יודע כאילו עשיתי מה שצריך" תיאר פרידמן בפני שר התרבות, את הקשר המיוחד שהיה לו עם מודי.
 

בסוף הפינה, אף חתם השחק את דבריו במילים: "הוא היה פשוט מצחיק אותי ואני הייתי מצחיק אותו. אז עזבו בואו נצחק".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה