ויראלי

נהגות התפרצו לדיון של העבודה וגערו במרב מיכאלי, צפו

על רקע מחאת הנהגים, נהגות אוטובוס התפרצו לדיון של מפלגת העבודה בהובלת שרת התחבורה, נכנסו לדבריה והטיחו בה האשמות קשות. מיכאלי הורתה למאבטחים לא להוציא אותן והגיבה: "הבאתי הרבה מאוד כסף לחדרי מנוחה לנהגות ונהגים - נשמח לדבר בהמשך, כעת אני רוצה לסיים את דבריי". צפו
מערכת ice | 
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
על רקע מחאת נהגי האוטובוסים, דרמה גדולה התרחשה הבוקר בסיום של מפלגת העבודה, כאשר נהגות אוטובוס התפרצו לדיון וקטעו את דבריה של שרת התחבורה מרב מיכאלי.
למרות ההתפרצות לדברים ועליית הטונים, שרת התחבורה סירבה להוציא את הנהגות מהאולם ואמרה להן: "הבאתי הרבה מאוד כסף לחדרי מנוחה לנהגות ונהגים - נשמח לדבר בהמשך, כעת אני רוצה לסיים את דבריי. אתן ממש מוזמנות להישאר ולדבר איתי אח"כ".
 
כזכור, ארגון כוח לעובדים שמאגד חלק מעובדי התחבורה הציבורית הודיע על שביתה הבוקר (שני) בין השעות 5:00-8:30. השביתה באה כמחאה על תנאי העסקתם של נהגי האוטובוסים בישראל, ועל מחסור בכ-4,000 נהגי אוטובוס. 
צעדי המחאה של הנהגים לקראת השבתה כוללת המשיכו כאשר בשבוע שעבר הונחו במקום מספרי לוחויות הרישוי, לוחיות מחאה נגד שרת התחבורה מרב מיכאלי, שעליהן נכתב: "מרב - 0 - בתחבורה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה