ויראלי

קורטני קרדשיאן: ילדיי חיפשו את "התמונה המפחידה בעולם" בגוגל

סרט האימה אנאבל, ליצנים מחייכים ומקומות מפחידים: האחות הבכורה לבית הקרדשיאנס שיתפה באינסטגרם צילום של היסטוריית חיפושים בגוגל שביצע אחד מילדיה במחשב הנייד שלה. היא לא גילתה באיזה ילד מדובר, אבל הבהירה "אני יודעת בדיוק מי זה"
מערכת ice | 
קורטני קרדשיאן, ספנסר טוניק (צילום פייסבוק/ קורטני קרדשיאן, flickr/ Guillermo Amador)
אחד מילדיה של קורטני קרדשיאן הסתכל על תמונות מפחידות במחשבה של האם, כך חשפה האחות הבכורה לבית הקרדשיאנס. קורטני שיתפה באינסטגרם צילום של שאילתת חיפוש בגוגל עבור הביטוי "התמונה המפחידה ביותר בעולם", שמצאה במחשב הנייד שלה.
"מחפשים דברים במחשב שלי", כתבה קרדשיאן, בת 43, לצד התמונה שפורסמה בסטורי באינסטגרם שלה ביום שלישי. כוכבת הריאליטי לא הבהירה מי מהצאצאים שלהם ביצע את החקירה המדאיגה, אל הבהירה: "אני יודע בדיוק באיזה ילד מדובר."
 
תוצאות החיפוש כללו תמונות של הבובה אנאבל מסרט האימה באותו שם, כמו גם ליצנים מחייכים, חרקים מוזרים ומקומות מפחידים.
לקורטני קרדשיאן, מייסדת אתר הלייפסטייל והאי-קומרס Poosh, שלושה ילדים משותפים עם האקס שלה, סקוט דיסיק - מייסון (12), פנלופה (9) וריין (7). כיום נשואה קרדשיאן הבכורה לטראוויס בארקר ומשמשת אם חורגת לילדיו לנדון (18) ואלבמה (16).
קורטני היא לא בת משפחתה המפורסמת היחידה שילדיה גילו לאחרונה עניין בדברים מפחידים. קים קרדשיאן התארחה ביום שלישי בתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון, ותיארה בפירוט את מסיבת יום ההולדת הייחודית של בתה נורת' בת ה-9: "היא ממש בעניין של איפור אפקטים מיוחדים. היא עושה פצעים וצלקות ממש טובים", אמרה קים בת ה-41 בראיון, "היא עברה שיעורים ורצתה לערוך מסיבה מפחידה".
 
קים המשיכה וסיפרה למנחה תוכנית האירוח שהילדה הבכורה שלה, המשותפת לה ולבעלה לשעבר קניה ווסט, הזמינה שמונה מחבריה למסע קמפינג שבו היא העבירה שיעור איפור באפקטים מיוחדים על ראשי בובות מראה. "אני צריכה להיות מודאגת", קים התבדח על הבילוי של נורת', "אין לי מושג איך היא נכנסה לזה."
קים, מייסדת KKW Beauty, חולקת עם קניה ווסט גם את הבנים סיינט (6) ופאלם (3), ואת הבת שיקגו בת ה-4.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה