ויראלי

גנץ: "איראן מנסה להתערב בתהליכים דמוקרטים בישראל"

בכנס הסייבר שנערך באוניברסיטת תל אביב שר הביטחון למלחמת הסייבר בין איראן לישראל וחשף פרטים חדשים אודות המאבק החדש
מערכת ice | 
בני גנץ (צילום המכון הישראלי לדמוקרטיה)
שר הביטחון בני גנץ התארח הבוקר (רביעי) בכנס הסייבר הבינלאומי של מרכז הסייבר באוניברסיטת ת"א. במסגרת הכנס שר הביטחון נשא נאום ואמר: "ישראל מכירה את מערכות הסייבר של יריביה ואת דרכי הפעולה שלהם. אנו רואים בשנים האחרונות תופעה של קבוצות האקרים מטעם איראן, שפועלות מול ישראל ומדינות נוספות. 'השלוחים החדשים', הם טרוריסטים עם מקלדת שדינם כמו לוחמי ארגוני טרור אחרים."
 
גנץ הוסיף ואמר " אנחנו יודעים מי הם, אנחנו פוגעים בהם ובשולחיהם, וגם היום הם על הכוונת שלנו – ולא רק במימד הקיברנטי. שום מתקפה מול אזרחי ישראל לא תעבור לסדר היום. והאחריות היא של התוקפים ושל המדינה שמממנת ושולחת אותם. תקיפת סייבר יכולה להיענות במגוון דרכים במרחב הסייבר ובמרחבים נוספים".
 
כמו כן שר הביטחון התייחס לזירת המלחמה המודרנית שמשתנה בשנים האחרונות ואמר: "בשנים הקרובות נצטרך גם לבחון את צורת ההתארגנות, הניהול והתפעול של לוחמת הסייבר, על מאפייניה ההתקפיים וההגנתיים בצה"ל ובמערכת הביטחון כולה"
 
בנוסף לכך גנץ חשף נתונים מפתיעים על פעילות מערך הסייבר האיראני ותיאר כי למשרד הביטחון יש את המידע על כך שהיה ניסיון איראני להתערב במערכת הבחירות בארה"ב ובישראל. יתרה מזו, גנץ תיאר כי כפי שנחשף במחקרים ההאקרים האירניים מנסים ללא הפסקה ובכול הכוח לפגוע בספינות, תחנות דלק ומפעלי תעשייה במספר מדינות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה