ויראלי

הרשת גועשת: ביונסה כמעט עירומה על עטיפת האלבום החדש

ביונסה מעוררת סערה חדשה בארה"ב: הזמרת הוציאה את האלבום השביעי שלה והטריפה את הרשתות החברתיות כשעל עטיפת האלבום יש תמונה שלה יושבת על סוס לבן כשהיא כמעט ערומה לגמרי: "מקווה שזה מעורר בכם השראה להרגיש ייחודי, חזק וסקסי"
מערכת ice |  1
גיי זי ביונסה והשמפניה (צילום צילום מסך טוויטר)
ביונסה מעוררת סערה חדשה בארה"ב: הזמרת המצליחה הוציאה אתמול (חמישי) אלבום חדש, השביעי שלה במספר, בשם "Renaissance" והטריפה את הרשתות החברתיות כשעל עטיפת האלבום יש תמונה שלה יושבת על סוס לבן כשהיא כמעט ערומה לגמרי.
"יצירת האלבום הזה אפשרה לי מקום לחלום ולמצוא מפלט בתקופה מפחידה עבור העולם", כתבה ביונסה בפוסט באינסטגרם. "זה איפשר לי להרגיש חופשיה והרפתקנית בתקופה הזו. הכוונה שלי הייתה ליצור מקום בטוח, מקום ללא שיפוט. מקום להשתחרר מפרפקציוניזם וחשיבה יתרה. מקום לצרוח, לשחרר, להרגיש חופש. זה היה מסע חקר יפהפה. אני מקווה שתמצאו שמחה במוזיקה הזו. אני מקווה שזה מעורר בכם השראה לשחרר את הנדנוד. הא! ולהרגיש ייחודי, חזק וסקסי", סיכמה הזמרת.
 
המעריצים בטוויטר לא נשארו אדישים. אחד מהם כתב שהכריכה נראית בהשראת ציור של האצילה ליידי גודייבה מתקופת הרנסנס. אחר השווה את יצירות האמנות לביאנקה ג'אגר שהגיעה לסטודיו 54 על סוס. משתמשת נוספת העבירה ביקורת על ביונסה כשתהתה האם היא חייבת לחשוף את הגוף שלה לפני שהיא חושפת את המוזיקה שלה?
 
כזכור, ביונסה הוציאה בשבוע שעבר שיר חדש, "Break My Soul", בה שרה על החופש שנובע מהסירוב לא להישחק יותר מעבודה שאתה עושה. בעקבות הלהיט, שכבר מועמד מוביל לשיר הקיץ בארה"ב, התעורר גל התפטרויות במדינה של אנשים ששאבו השראה מהכוכבת.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמו בישראל, גם באמריקה
    מתפלא 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיעוטים מקבלים בין פי 2 לפי 3 יותר קצבאות מהמדינה, בהשוואה ללא מיעוטים, ובוכים פי 100. למה שיעבדו אם יש מי שמשלם להם בלי לעבוד?
    סגור