ויראלי

היוטיוברית המובילה בהלם: גדעון לוי והארץ "חבורת פייק ניוז"

אשלי וקסמן בקשי מתרעמת על העיתונאי גדעון לוי ועל עיתונו "הארץ" שתומך למרות אמירותיו השנויות במחלוקת: "עיתון רשמי במדינת ישראל גאה בכתב שמתראיין בעולם וקורא לישראלים שטופי מוח?"
מערכת ice | 
אשלי בקשי (צילום יח"צ)
היוטיוברית, הבלוגרית ואשת העסקים אשלי וקסמן בקשי המומה: בעקבות אמירותיו של עיתונאי השמאל בגנות מדינת ישראל בזמן מבצע "עלות השחר", כתבה וקסמן בקשי "תתביישו לכם הארץ שאתם משלמים משכורת לאיש כזה שמצטרף לחבורת הפייק ניוז ושונאי ישראל בעולם". ההלם גבר כשמהארץ נכתב לה בתגובה שהם "מאוד גאים בגדעון".
 
וקסמן בקשי כתבה לעוקביה: "הלם מה שעיתון הארץ הגיבו לי! ט' באב ועיתון רשמי במדינת ישראל גאה בכתב שמתראיין בעולם וקורא לישראלים שטופי מוח? גאים בכתב שקורא ליישובי הדרום 'התנחלויות'? למה אתם קוראים לעצמכם עיתון 'הארץ'? הארץ של מי? לא יודעת אם אני יותר עצובה או עצבנית על מה שהם ענו לי".
 
אשלי המשיכה וכתבה: "התשובה שלי לעיתון הארץ ולגדעון לוי היא כזאת: אתם לא תהרסו לנו... לרוב המתון. לאלו שמבינים שלא משנה ימין, שמאל, דתי, חילוני, אשכנזי או מזרחי - כולנו 12 שבטי ישראל. עם אחד, מאוחד וחזק. ואין לנו על מה להצטדק, להתבייש או להתנצל על היותנו עם חזק בארצנו".
 
אשלי וקסמן בקשי בת ה-37 היא אשת עסקים, מנחת טלוויזיה, ויוטיוברית ישראלית ילידת קנדה, בלוגרית בתחום היופי ומאפרת מקצועית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה