ויראלי

זרק הכסף ועורר זעם: סטודנט עשיר חגג ופיזר שטרות

צעיר כווייתי עשיר תועד מטפס לגג מכוניתו היוקרתית באמצע הרחוב וזורק כסף אל עוברי אורח שהרימו את הכסף. המקרה אירע במחוז אירביד בצפון ירדן. גולשים רבים זעמו על הזלזול בכסף ובעניים של ירדן
מערכת ice | 
סטודנט כווייתי זורק כסף
מחזה שלא רואים כל יום תועד לאחרונה באמצע רחובה של עיר בירדן: אדם עמד על גג של מכונית יקרה ופיזר שטרות כסף לכל עבר, בעוד תושבים ועוברי אורח תופסים ומרימים את הכסף מהרצפה. 
בסרטון, שצולם כנראה במחוז אירביד בצפון ירדן, נראית מכונית עם לוחות זיהוי של כוויית עוצרת ברחוב, כשאדם צעיר בגלימה שחורה ובכאפייה ערבית מסורתית מטפס עליה ומתחיל בזריקת הכסף (כנראה שטרות של דולרים).
 
אחרי שהסרטון התפרסם, התברר כי מדובר בצעיר מכוויית שבדיוק סיים את לימודיו באוניברסיטה בירדן, שבה מתקיימים בימים אלה אירועי סוף שנת הלימודים. הגלימה השחורה שלבש הוא בגד של בוגרי תואר, השמחה הגדולה היא בגלל נסיבות קבלת התואר, וכסף פשוט כנראה לא חסר לו...
גולשים רבים בעולם הערבי לא אהבו את הסצנה, שגרמה פקק תנועה ברחוב שוקק כלי רכב וסיכנה חיי הולכי רגל, מעבר לזלזול בכסף ובעוברי האורח שרובם עניים. גולשים רבים ברשתות החברתיות אמרו שיותר חשוב לתרום את הכסף לנזקקים את או לעמותות סיוע, ולא לזרוק את הכסף ככה ברחוב בזלזול. 
לאחר מעשה הסטודנט התנצל והסביר שלא התכוון לפגוע אלא רק לחגוג את סיום הלימודים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה