ויראלי

שרי אריסון חושפת בהתרגשות: "זה חלום של שנינו"

דניאל אריסון, בנה של אשת העסקים שרי אריסון השיק אלבום שירים חדש ומקווה שישפטו אותו לפי שיריו ולא לפי ההון של משפחתו, שרי מצידה גאה בו ואומרת: "אני הלכתי לפי מה שציפו, הוא מגשים את החלום של שנינו למעשה"
מערכת ice | 
שרי אריסון (צילום פייסבוק/ שרי אריסון)
כבר שנים שמשפחת אריסון בהובלת אשת העסקים שרי אריסון, נמצאת בפסגת עשירי ישראל. מתוך כך הפרסום וההתעסקות בחייהם ובאשר מתרחש בסביבתם מעורר עניין והד תקשורתי כמעט בכל הזדמנות. לאחר שורת תקריות וסיפורים החליטה שרי אריסון "להוריד פרופיל" ולנסות להימנע מפרסום והמולת התקשורת. כעת בנה – דניאל אריסון, בוחר בטקטיקה שונה לחלוטין.
 
בכתבה ששודרה באולפן שישי דניאל אריסון השיק את אלבומו הראשון כזמר בתקווה שהמאזינים בבית יתחברו וירוצו לשמוע. בחלק מהשקת האלבום התראיין אריסון ג'וניור והעניק לצופים הצצה לחייהם של בני האלפיון העליון.
 
שרי אריסון השתתפה גם היא בריאיון ושיתפה כי חרף העובדה שדניאל בחר שלא ללכת בדרך העסקים של משפחת אריסון היא גאה בו מאוד: "זה חלום של שנינו" אמרה בחיוך. דניאל גם סיפר שלחיות כבן למשפחה עשירה זה פחות נוצץ משאתם מדמיינים: "אני חושב שאתה מתחיל להבין באמת בבית ספר כשהחברים מתחילים להגיד דברים כמו 'אה, אריסון תביא 100 שקל', 'נו, יאללה יה קמצן, יש לך מלא כאלה'. כזה - וזה מעייף".
דניאל המשיך ואמר: " אתה גדל ואתה מתחיל גם לפתח חיישנים כאלה 'מי מתקרב אליי ולמה הוא מתקרב' ו'למה הוא פה עכשיו, הוא סתם חבר ונחמד לנו ואנחנו יושבים על בירה או שבסוף הערב הוא רוצה לגייס אותי לאיזשהו משהו".
 
כעת הוא מקווה שבעזרת שיריו החדשים הוא יצא לדרך חדשה ומקווה שהקהל ישפוט אותו לפי שיריו בלבד ולא לפי כמות הכסף שיש לאמא שלו בחשבון הבנק: "לעמוד בזכות עצמי. בעולם שאימא שלי זאת אימא שלי וזה לא פשוט להתגבר על מה שהיא ומה שהיא, וכן, לעשות את הדרך כדי שאני אעמוד בזכות עצמי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה