רכילות עסקית

שרי אריסון: "איך נדע מה עושה את האדם מאושר?"

המיליארדרית הישראלית חזרה לכתוב בעמוד הפייסבוק האישי שלה בתקופה האחרונה, עונה באופן אישי למגיבים ומשתפת מהנעשה איתה. הפעם שיתפה חלק ממחשבותיה על קשר ואהבה
מערכת ice | 
שרי אריסון (צילום אור גפן)
המילארדרית הישראלית, שרי אריסון, בפוסט מסקרן היום (חמישי) בפייסבוק, כחלק מהתקופה האחרונה בה חזרה לכתוב בעמוד האישי שלה ולענות גם לעוקביה, ואפילו על שאלות אישיות כמו על מצבה הזוגי.
אריסון משתפת את עוקביה באופן תדיר במחשבותיה והגיגיה, וגם בטיוליה בעולם כמו גם על מצבה הזוגי. כך, לפני תקופה שיתפה את עוקביה בטיול שלה במדינת פרו ומה גילתה שם. את הדברים כתבה אגב כאשר היא בילתה עם בני משפחתה בכלל  באירוע הנוצץ של יום הולדתם של זאביק דרור והמפיק טל שרף שבחוות רונית, אבל עבור עוקביה בפייסבוק היא בכלל עדיין נמצאת בטיול בדרום אמריקה.
 
הפעם התייחסה הפילנתרופית לפן האישי: "לאפשר לכל אחד ללכת עם הלב שלו או שלה", כתבה והוסיפה: "לפעמים אנו רוצים משהו לאהובינו, דרך מסוימת, אבל איך אנחנו יכולים לדעת מה נמצא בלב של מישהו אחר? מה הנתיב המדויק לו או לה? מה עושה את האדם מאושר ומוגשם? לשחרר את הרצון שלנו על מישהו אחר - לפעמים זה קל אבל לפעמים ממש לא פשוט. אני חושבת שאם נשכיל לעשות זאת, יהיה לנו עולם יותר שמח עם אנשים שמחוברים לרצון הנשמה שלהם, ללב שלהם ולנתיב המדויק של כל אחד".
אריסון עומדת בראש "קבוצת אריסון" שגם מפעילה את עמותת "רוח טובה" שרק לפני שבוע אירחה כנס מיוחד בתחום התנדבות תאגידית, בו הוצגו נתונים המעידים על עלייה משמעותית בהתנדבות בקרב חברות עסקיות.
על פי הנתונים המבוססים, המבוססים על תוכניות התנדבות עובדים שנתיות של עשרות חברות, בשנת 2021 שעות ההתנדבות של עובדים בחברות עמדו על כ-65,000 שעות בממוצע ואילו כבר במחצית הראשונה של שנת 2022, המספר עמד על 171,000 שעות.
אריסון הגיבה בכנס ואמרה: ""מאז ומתמיד האמנתי שכל אחת ואחד הוא חלק מהשלם ויכול להשפיע בצורה חיובית על הכלל. עסקים הם פלטפורמה עצומה ויש להם את היכולת לעשות טוב ולהשפיע בצורה חיובית על העולם. עצם זה שיותר ויותר עובדים נותנים מזמנם ומכישוריהם- זה תורם לעולם טוב יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה