ויראלי

שנת הלימודים לא תיפתח? שרת החינוך תוקפת את ליברמן

מערכת החינוך הושבתה בסוף שנת הלימודים האחרונה, האם אנחנו לקראת דחיית פתיחת שנת הלימודים הנוכחית? שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, התראיינה בגלי צה"ל אצל אפי טריגר וסיפקה כמה כותרות מעניינות בנוגע לשנת הלימודים הקרבה ובאה

מערכת ice | 
ד"ר יפעת שאשא-ביטון, אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אורן בן חקון)
"התחושה היא שהאוצר לא באמת רוצה להגיע להסכם. אנחנו שבועיים לפתיחת שנת הלימודים אחרי חודשיים של דיונים- לא הייתה שום סיבה שנגיע לנקודה הזו ולא נדע אם שנת הלימודים תיפתח", שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, הפנתה אצבע מאשימה לכיוון האוצר אשר מעכב הגעה להסכם עם המורים וסיום איום השביתה. לדבריה, המורים, ההורים והתלמידים לא מעניינים את האוצר ולכן אינם ממהרים להגיע להסכם וזאת למרות ששנת הלימודים בפתח והדיונים נמשכים כבר חודשיים, כל זאת מגיע על רקע העימות החריף בין שאשא ביטון לבין האוצר.
למרות אמירתה כי האוצר לא מעוניין בהגעה להסכם השרה ניסתה להביע קצת אופטימיות- "כמעט כבר אין פערים בינינו לבין האוצר. אין בעיה של כסף במדינה בטח לא בשביל לממן את ההסכם החשוב שהוא קריטי לעתיד הילדים". שאשא ביטון המשיכה להצביע על האחריות של האוצר בתקווה כי יגיעו להסכם לפני תחילתה של שנת הלימודים.
 
כזכור, שנת הלימודים האחרונה הסתיימה בקול ענות חלושה ונחת זרועה של יפה בן דוד, מזכ"לית הסתדרות המורים בישראל, הורגשה עם שביתה בימי הלימודים האחרונים. כבר אז, איום השביתה לתחילת שנת הלימודים הקרבה ובאה היו באוויר וכעת נראה כי אנו מתקרבים לימים הגורליים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה