ויראלי

צפו: ג'וליה רוברטס עושה נועה קירל ולובשת את ג'ורג' קלוני

השחקנית ג'וליה רוברטס הפתיעה כשהגיעה אתמול לטקס פרסי מרכז קנדי בארה"ב, כשהיא לבושה בשמלה שכל כולה תמונות של ידידה הטוב, ג'ורג' קלוני
מערכת ice | 
גוליה רוברטס (צילום מתוך אינסטגרם)
האם ג'וליה רוברטס מעתיקה מנועה קירל? הכוכבת והאשה היפה הנצחית הגיעה אתמול לטקס פרסי מרכז קנדי ה-45 עם מחווה מפתיעה לחברה הטוב ג'ורג' קלוני, שזכה לאות הוקרה באירוע.
ג'וליה והסטייליסטית שלה (וגם של גל גדות), אליזבת' סטיוארט, פנו למעצב האופנה המרדן ג'רמי סקוט למוסקינו בבקשה לעצב שמלה מיוחדת במינה, המעוטרת בתמונות ממוסגרות של קלוני מרחבי הקריירה שלו, בעבר ובהווה, כולל על השטיח האדום ומתפקידיו המפורסמים.
השחקנית בת ה-55 שהגיעה לאירוע עם בעלה צלם הקולנוע דניאל מודר, לבשה את השמלה ומעליה ז'קט שחור. קלוני עצמו הגיע עם אשתו הלבנונית-בריטית, אמל קלוני. ה"רומן" ארוך השנים בין רוברטס וקלוני החל בסרטים בהם כיכבו יחד, בהם "אושן 11", "וידויים של מוח מסוכן", "מפלצת הכסף" ו"כרטיס לגן עדן".

בטקס שנערך במעמד נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ורעייתו ג'יל וכן סגניתו קמלה האריס, זכה קלוני בפרס מפעל חיים. מדובר באירוע שמוקיר אישים מתחום הבידור ואמנות הבמה על תרומתם לתרבות האמריקנית. האירוע ישודר ב-28 בדצמבר בארה"ב ב-CBS.
 
כזכור, נועה קירל שזכתה בפעם החמישית ברציפות כזמרת הטובה בישראל לפי MTV, טסה לייצג את המדינה בטקס EMA והופיעה לצילומים על השטיח האדום בבגדים שנושאים את פרצופו של קניה ווסט, לצד סמלי מגן דוד. אבל בניגוד לג'וליה רוברטס שעשתה זאת מאהבה לג'ורג' קלוני, נועה קירל עשתה זאת כמחאה כנגד הראפר האנטישמי עקב התבטאויותיו השערורייתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה