ויראלי

נטע אלחמיסטר במסר לאישה האהובה בחייה: "עברנו הרבה ביחד"

הדוגמנית בירכה את חברתה הקרובה נועה בני: "לא מובן מאליו להיות שותפות בעסקים ועדין להשאר חברות כל כך טובות ואוהבות! מי שמכיר אותנו באמת יודע כמה אנחנו משלימות אחת את השניה וכמה החיבור שיש בינינו הוא משמיים"
מערכת ice | 
נטע אלחמיסטר (צילום TERMINAL X)
חשבתם שהדוגמנית נטע אלחמיסטר נהנית בימים קפואים אלו מאווירת קיץ של ממש במלדיביים? אשת העסקים אמנם בילתה לאחרונה באיים האקזוטיים יחד עם שותפתה נועה בני במסגרת צילומים לקמפיין הקיץ ל'בננ-הוט', מותג בגדי הים הממותגים שלהם ובמהלך הצילומים אלחמיסטר נפצעה בצורה לא נעימה כלל.
אבל היום (שישי) הכל נשאר בצד כשהיא בירכה את חברתה הקרובה ליום הולדתה: "אחותי את חלק בלתי נפרד ממני. עשור של חוויות משותפות. הגורל חיבר בינינו ולא סתם נפגשנו בפעם הראשונה בחיים בתוך הבריכה בביקיני באילת בגיל 14……עברנו כל כך הרבה ביחד. לא מובן מאליו להיות שותפות בעסקים ועדין להשאר חברות כל כך טובות ואוהבות! מי שמכיר אותנו באמת יודע כמה אנחנו משלימות אחת את השניה וכמה החיבור שיש בינינו הוא משמיים".
 
עוד הוסיפה: "לא יכולתי לבקש פרטנרית יותר מושלמת ממך למסע שלי בחיים. אני תמיד אהיה פה בשבילך. מאחלת לך את כל הטוב שבעולם- שתגשימי את עצמך ותפרחי משנה לשנה - שתמיד תשאירי אור בכל מקום שאת נמצאת בו כמו שרק את יודעת - והכי חשוב שתהיי מאושרת ובריאה מזל טוב יפה שלי. אני אוהבת אותך".
כזכור, בצילומים המזל הרע מצא את הדוגמנית שספגה מכה רצינית וכואבת במיוחד ברגלה שהשביתה אותה לזמן לא צפוי במהלך הצילומים כשהכל אמור לתקתק כמו שעון. זה הסתיים עבור אלחמיסטר בשבר בזרת בכף רגלה השמאלית.

אל סט הצילומים הגיע צוות רפואי של המרפאה המקומית וניסה להסביר לה שכדאי לה עד כמה שניתן להימנע מהליכה או ריצה כדי לאפשר לזרת להחלים במהרה והיא גם הונחתה לנוח עד כמה שאפשר.
 
כמובן שההוראות לא ממש נכנסו לאוזניה של אלחמיסטר שהעדיפה לסיים כמה שיותר מהר את הצילומים, הדוגמנית המשיכה כרגיל בלו"ז, אבלך זה לא היה כל כך קל כאשר היא נזקקה לעזרה מקביים לחברתה הטובה שעזרה לה לזוז ממקום למקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה