ויראלי

עוז זהבי לא מוכן לדבר: "לא אתן כותרות מפוצצות"

במסגרת הפרימיירה לסדרה 4:20 של הוט, סיפר השחקן על עמדתו לגבי סמים: "הסדרה עוסקת בגראס, זה לא קשור ללגליזציה. אני לא... זה לא מעניין אותי לדבר על הדברים האלו. לא מזדהה עם העבריינות, אני כן מזדהה עם לעשות כל מה שאתה יכול בשביל להציל את הילדים שלך"
מערכת ice | 
עוז זהבי (צילום אינסטגרם/ עוז זהבי)
הדרמה החדשה ״4:20״ של HOT תעלה לשידור השבוע ועוז זהבי שישחק בסדרה בתפקיד מרכזי של אבא המסתבך בעסקי קנאביס, סיפר בראיון ל-TMI על עמדתו לגבי סמים מהבחינה האישית.
על נושא הלגליזציה הוא החליט לא להרחיב: "לא יודע. לא בא לי לתת לך כל מיני כותרות מפוצצות. הסדרה עוסקת בגראס, זה לא קשור ללגליזציה. אני לא... זה לא מעניין אותי לדבר על הדברים האלו. לא מזדהה עם העבריינות, אני כן מזדהה עם לעשות כל מה שאתה יכול בשביל להציל את הילדים שלך".
 
שלומי קוריאט חשף אגב: "יש לי סיפור קנאביס מעניין שהיה בתקופת הלימודים, אני לא מעשן באופן כללי, ואני ניסיתי את זה פעם אחת בחיי, ונפלתי על חומר לא טוב, מה שנקרא מרוסס. זה הפליפ אותי לגמרי, אמרתי 'זהו. לא יותר'. ארבעה ימים שאתה לא יודע מי נגד מי ואתה בפוביות של החיים, וזאת הייתה הפעם האחרונה גם. ואמרתי זהו".
בשנים האחרונות קוריאט עסוק למדי, אחרי שנים על הבמות בשלישיית פרוזק, לאחר מכן בתפקיד אבי הטחול ב'בורר' של HOT, ב-2017 שיחק בסרטי הקולנוע "מסע הטבעת" ו"מבצע ביצה".  בשנים 2022-2021 שיחק בסדרת הנוער ספיידרז בתפקיד דייוויד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה