טלוויזיה

עוז זהבי ויובל שרף מחפשים קנאביס: צפו בדרמה החדשה בהוט

הפרמיירה לסדרת הדרמה החדשה של הוט ״4:20״ נערכה אמש עם כוכבי הסדרה. הבת של יעל גולדמן ואורי פפר מככבת לראשונה בסדרה כבתם של יובל שרף ועוז זהבי
מערכת ice | 
הפרמיירה לדרמה החדשה של הוט 20 4 (צילום ניר פקין)
אמש נערכה הפרמיירה החגיגית של הדרמה החדשה ״4:20״ של HOT, בנוכחות מנכ״לית HOT טל גרנות גולדשטיין, חברת הכנסת לשעבר שירלי פינטו קדוש וכוכבי הסדרה.
עוז זהבי הגיע עם אשתו הגר דנון, יובל שרף הגיעה עם בעלה שלומי שבן, הילדה המככבת בסדרה עמנואל פפר הגיעה יחד עם אימה יעל גולדמן (בלי האב אורי פפר), דולב מסיקה, נווה צור, מירב שירום, אלמה דישי, שלומי קוריאט, שון סופטי, רון מושיוב, שירה לוי, חנן סביון, שון מונגוזה, עדי אלון, דנה סמו, רועי אסף ועוד.
 
הסדרה החדשה עוקבת אחר אסי וניבי (עוז זהבי ויובל שרף) גרושים והורים לגאיה (עמנואל פפר), החולה באפילפסיה קשה. הזוג מתאחד בכדי להשיג עבור בתם את ה"נירוונה", זן קנאביס שפותח בישראל, והשמן המופק ממנו הוא הדבר היחיד שמונע ממנה את ההתקפים מסכני החיים.
למסע של ההורים המודאגים מצטרפים רפי (דולב מסיקה) וקומה (נווה צור), צמד דילרים כושל שהסתבך בחוב, ומול כל החבורה עומדים העבריינים שרוצים את הכסף הגדול שיש בתחום, וחברות התרופות שלא מוכנות לוותר על הנתח שלהן בעולם הקנאביס הרפואי.
הסדרה 4:20 תעלה ב-HOT3 וב-HOT VOD בימי ג'-ה' בשעה 22:00.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה