ויראלי

כוכב NBA מואשם בבגידה בחברתו ההריונית עם כוכבת פורנו

זמן קצר אחרי שחשף שבת זוגו בהיריון, כוכבת אונליפאנס חשפה בטוויטר כי כוכב ה-NBA בגד עימה מספר פעמים וכי לא היה לה מושג שהוא מחויב לאישה אחרת
מערכת ice | 
כדורסל (צילום shutterstock)
דרמה גדולה ב-NBA, ולא מהסיבות הטובות: זמן קצר מאוד מהרגע בו השחקן זאיון ויליאמסון הודיע שהוא וחברתו מצפים לתינוק, כוכבת הפורנו, שפועלת באונליפאנס בעיקר, חשפה בסדרת ציוצים בטוויטר שהוא בגד עימה מספר פעמים - והיא ממש לא שמחה לגלות שהוא מחויב לאישה אחרת.
הכוכבת המדוברת היא מוריה מילס ולאחר שראתה את התיעוד מהחשיפה של ההיריון היא כתבה: "תתפלל שגם אני לא בהיריון כי המחזור לי מאחר" ותייגה את הכדורסלן. בציוץ נוסף כתבה: "הייתי איתך בשבוע שעבר בניו אורלינס ולא יכולת לספר לי שיש לך איזו אישה רנדומלית בהיריון, אחרי כל מה שעשיתי בשבילך?". לכך נוספו ציוצים נוספים שלא חסכו ממש במידע בכל הקשור לחוויות המיניות של השניים יחד, לכאורה.
 
על פי הציוצים של הכוכבת, היא העריכה כי היא בת בזוג הקבועה של השחקן וכנראה לא הייתה מודעת כלל שהוא מחויב למערכת יחסים אחרים.
יש לציין כי ההריונות, ששמה אקימה, התייחסה כנראה לדיווח ובסטורי פרסמה את ההודעה הקריפטית שהעבירה את המסר שהבגידה לכאורה לא ממש מזיזה לה. מנגד, הקריירה של השחקן לא נמצאת במקום הכי טוב. בעונה האחרונה הוא שיחק רק 29 פעמים, אחרי שבעונה שלפני כן הוא לא שיחק כלל בעקבות פציעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה