תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ' בהצהרה מפתיעה: ״אולי הומו שלא יוצא מהארון״

הח"כ הוותיק יצחק פינדרוס התבטא בצורה חמורה נגד הקהילה הגאה וחטף ממגיש הטלוויזיה ואגדת הכדורגל, אייל ברקוביץ': "דביל, אין לי מה להגיד על בן אדם כזה חשוך. מה הוא יעשה אם יהיה לו ילד הומו? עוד רבנים מתקשרים לחזק אותו, תגידו לי, אתם נפלתם על הראש?"
מערכת ice |  18
אייל ברקוביץ' (צילום מסך: קשת 12)
האמירה המזוויעה של חבר הכנסת מיהדות התורה, יצחק פינדרוס, ממשיכה לזעזע את הרשתות וגם את הסלבס שהקהילה הגאה קרובה לליבם. הח"כ טען כי: "הלהט"ב יותר מסוכנים למדינת ישראל מדאעש, חיזבאללה והחמאס, שיילחם בהם כי כך מצווה התורה", כאשר הביקורות הקשות על דבריו לא איחרו לבוא - וכעת הגיע תורם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' לצאת למתקפה נגד פינדרוס במסגרת תוכניתם בקשת 12 ביום שישי - אופירה וברקוביץ'.
אופירה אסייג אמרה כך: ״בתפיסה שלי אתה הכי מסוכן למדינת ישראל, ובטח אתה יודע את המשפט הכי חשוב בתורה, כמי שבאה מבית דתי, ׳ואהבת לרעך כמוך׳, השנאה וההסתה שיוצאת לך מהפה נשמעת כמו הדברים הכי גרועים שאומרים עלינו באומות העולם האחרות, שבאמת רואים מי תומך ומי לא תומך, תתבייש לך פינדרוס״.
אייל ברקוביץ׳ הוסיף: ״דביל, אין לי מה להגיד על בן אדם כזה חשוך. מה אם יהיה לו ילד, או שהוא בעצמו בכלל הומו שלא יוצא מהארון? מה אז? מה הוא יעשה אם יהיה לו ילד הומו? עוד רבנים מתקשרים לחזק אותו, תגידו לי, אתם נפלתם על הראש?״.   
 
עוד קודם לכן, יעל בר זוהר לא יכלה לשתוק ואמרה על דבריו של פינדרוס במהלך שידור 'חדשות הבוקר' עם ניב רסקין בקשת 12 כך: "האמת שאני ממש פוחדת, מה זה אומר ולאן אנחנו הולכים? ח"כ מטעם 'יהדות התורה', יצחק פינדרוס, שהוא ידוע בדעות הקיצוניות שלו והתבטא לא פעם נגד הקהילה הלהט"בית, אבל הפעם אני מרגישה באמת שכל פעם יש אמירות בעייתיות, אבל הפעם נחצו כל הגבולות".
עוד הוסיפה: "אנחנו אחרי הפיגוע המזעזע בעלי והוא אומר לנו שזה יותר גרוע מחמאס, לאן נגיע? כאילו לא חסרות פה מספיק צרות ובעיות במדינה שלנו וכאילו אין מספיק פילוג בעם, אמירה כזו רק מגדילה את הקרע יותר ואמירות כאלה, לא רק שזורעות שנאת חינם, הן עלולות להיות מסוכנות ולהוביל למעשים מסוכנים, כולנו זוכרים מה קרה ב-2015 במצעד הגאווה בירושלים, את הרצח של שירה בנקי ז"ל, אתה יודע, מישהו אומר דבר כזה ומישהו אחר יכול חלילה לעשות מעשה קיצוני".  
 
לסיכום אמרה: "אין לי שום יומרה לשנות את דעתו, אבל אני כן מצפה מאיש ציבור לא לצאת בהצהרות כאלה, אמירה כזו גם בעיניי חייבת להיות מגונה, אבל אני חושבת שכדאי שיגנו את זה. אני גם לא רוצה לחשוב על הורים ועל ילדים ונערים שנמצאים כרגע בארון וכמה זה לוקח אותם אחורה ומכאיב להם, זה ממש מחריד ואולי נזכיר לו שהדבר שהתורה אולי מושתתת עליו והדבר אולי הכי חשוב זה 'ואהבת לרעך כמוך' והוא פספס פה בגדול". רסקין הגיב: "זה נורא, נורא, זה לא נשאר באוויר דברים כאלה, ברור שצריכים לגנות את זה. זה בושה להגיד להם שהם יותר גרועים מהחיזבאללה והחמאס. חשוב מאוד לדבר על הנושא הזה".
כזכור, גם הזמר רן דנקר תקף בחריפות את הח"כ: "אתה צריך להשפיל את מבטך כשאתה עובר ליד אותן בהמות טרוריסטיות, להשפיל עיניים ולב מבושה. אתה ואהוביך צריכים להרגיש כנראה את הבושה והביטול והרצון להתפייד מהעולם שאתה מבקש מאיתנו לחוש כדי אולי לחזור לדרך הישר".  
 
עוד כתב: "איש ששנאה, הומופוביה וגזענות זורמות בעורקיו אין לו מקום בחברה שלנו. איש שמבקש להשמיד לא פחות ולא יותר אוכלוסיה שלמה, צריך להיות מאחורי סורג ובריח. איש שמזכיר תקופות קשות מאוד בהיסטוריה שהעם שלנו ידע, מבקש לעשות טיהור מבפנים, איש מסוכן".
"ח״כ פינדרוס", פנה לידר. "הפעם זו לא רק הנבערות, חוסר הידע או הפחד שלך. הפעם זו הסתה קשה, יוקדת והרסנית. חבר כנסת בישראל, בפנים גלויות, בערוץ טלוויזיה מרכזי, בביטחון מלא.  תסתכלו עליו טוב. ככה נראית הסתה, ככה נראה נבחר ציבור שמפלג ומסית. ככה בדיוק נראה מי שמתרגם את הכוח הפוליטי שלו למסרים רעילים ונפיצים, לנרטיב מרושע שאין לו מקום". עוד כתב לידר נגד הח"כ הוותיק: "אנחנו מאמינים בטוב, יודעים שרק איתו אפשר יהיה לנצח. יודעים שרק מי שידע אהבה אמיתית - יכול להבין אותה כמו שהיא. ועכשיו, תסתכל אתה עלינו.  אוהבים. חזקים.  ביחד".
תגובות לכתבה(18):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    אייל ברקוביץ' אני דווקא מקבלת אותם
    א.א חיפה 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי הם חמודים עם נשמה טובה ממש רובם נתקלתי בהם בטיול בייון המדריכים שם באתונה. ממש כל רגע להיות לידם היה כיף. אבל נמאס לי בכל שבוע על הודעה שלהם לקרנבל שלהם בכל עיר. ממש בא לי להקיא מזה. נמאס לשמוע .זה מתחיל להרגיז אותי כאילו הם המיוחדים ולהם משקיעים המון קרנבלים וחגיגה גדולה צבעונית . רוצים להשתלב מדוע כל הצבעוני הגהרי מתןבשים יוצר מידי נועז וכ הצבעים הם נועזים ממש ה' סלידה למה . אנחנו אנשים הרגילים לא יוצאים לחגוג שאנחנו רגילים ומרוצים מעצמנו . בנינו בית בישראל משפחה ,ילדים תוספת חיה כמעט בכל בית. והיום ממש בתל אביב היא היוצאת דופן שהם להט"בים. חלק בו בית וחיים כמונו אבל לא יוצאים בחגיגה רק להראות כמה הם שונים במקום להשתלב בקהילה . כ קיבלנו אותם לא מחבקים אותם אהל לא הגיע הזמן שדי כל החגיגות שגורמות לעם לצאת מדעתו . די תעש טובה תתנהגו ככל האדם בלי יוצא דופן מרק כדי להדגיש אני הומו ואו לסבית . באמת תחשבו על השינוי. תאמינו כמעט בכל בית בישראל ילדיהם משתייכים לה לקהילה הלהט"בים
    סגור
  • 13.
    כמה חשיפה לאפס!!!! (ל"ת)
    דן 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    מישהו באמת צריך לעשות משהו קיצוני
    WPWW 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך להבין איפה הוא גר הדוס הזה
    סגור
  • 11.
    אתם מעלים את הלהטבים כדי להמשיך להשתכר הון עתק
    פופוליסטיים צבועים 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין מה היה קורה אם ילדיהם של המגישים החלולים היו להטבים? נראה אז את שלוותם
    סגור
  • 10.
    פינדרוס? מי זה פין דרוס? (ל"ת)
    דודו 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    נירמול הלא נורמלי (ל"ת)
    אייל דרקוביץ 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    The Truth
    :) 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    These are the same extremists, two sides of the same coin, the LGBT/ISIS
    סגור
  • 7.
    ברות
    אבי 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אופירה את סתומה ספרדיה שמנסה להתחבב עלהאשכנזים ה0מאולנים את באה מבית דתי רואים איזה דתי הוא צודק אלה אסון לעם ישראל טיפשה רקה את עוד תעמדי על זה
    סגור
  • שקט קוף
    WPWW 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחזור לאפריקה ערב רב חום מטונף
    סגור
  • 6.
    צביעות
    יוגל 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה קרה,מותר לאדם לומר את מה שהוא חושב גם אם זה בנגוד למה "אגדת הכדורגל"חושבת.האגדה לא חייבת להסכים איתו אבל בשם הדמוקרטיה שאתם חרדים היום מותר לומר הכל כולל נפה של שני שדרים אלה.
    סגור
  • הסתה לאלימות היא לא מעשה דמוקרטי
    ניר 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פינדרוס צריך לפנות את הכסא שלו בעקבות האמירה שלו. השיח הוא לא על אופירה ה"צדיקה"
    סגור
  • 5.
    זו סברה מעניינת
    פרסיפל 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אולי הוא באמת משתייך לקהילה בסתר
    סגור
  • 4.
    פינדרוס
    משה 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פין דרוס
    סגור
  • 3.
    חחח....
    גבי 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מעניין יהיה לראות את תגובתו של טמבלוביץ כאשר בנו יודיע לו שהוא יוצא מהארון.
    סגור
  • 2.
    דברים חומרניים
    אבייב 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החרדים מפחדים להגיד תאמת בפרצוף של החכים הערבים בכנסת .כי הם בכיס של התומכי טרור ??היפיי נפש .שמקבלים מאחמד טיבי מחמאות כביכול??על אף שהוא מסיט על אחינו היהודים בכנסת ישראל?? "אז זה לא מאהבת החרדים". תיצגו גם העם שבחר בכם שגם נפגעי הטרור המשתולל גם על החרדים כאחד. כמו בירושלים וכולי "
    סגור
  • 1.
    כשח"כ מרע"מ תקף את הלהט"ב השמאל שתק. מעניין. (ל"ת)
    אורי 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • חולי נפש
    אבי 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נכון כי השמאל רועד מהכלבים טובים אותם יותר מאחיהם גועל נפש של יהודונים
    סגור
  • אולי כי הציפיה ממפלגה ערבית שונה מזאת של מפלגה יהודית? (ל"ת)
    יצחק פנדחוס 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור