ויראלי

אייל גולן מובך ע"י ליאם: "פחות זמן מהקשרים של אבא"

לאחר שהזמר הצעיר כתב בחשבון ה-threads החדש שלו: "זהו, ירד ההייפ. האפליקציה הזו החזיקה פחות זמן מהקשרים של אבא שלי", העוקבים לא הפסיקו להתבדח
מערכת ice | 
אייל גולן ןליאם גולן בגולסטאר (צילום צילום מסך מגולסטאר)
ליאם גולן מצליח להביך את אייל גולן. הזמר הצעיר הצטרף גם הוא לטירוף החדש מבית מטא, threads שהפכה לרשת חברתית עם למעלה מ-120 מיליון עוקבים בפחות משבוע, והבן של הזמר הוותיק כתב אמש (שני) עקיצה שאף אחד לא ראה מגיעה.
ליאם כתב בחשבון שלו: "זהו, ירד ההייפ. האפליקציה הזו החזיקה פחות זמן מהקשרים של אבא שלי", גולן בן ה-19 התניע חזק את חשבון ה-threads שלו שקירב אליו כבר כ-13.4 אלף עוקבים על חשבון אביו, שכזכור היה במערכות יחסים עם אילנית לוי, רוסלנה רודינה ודניאל גרינברג, כאשר מאות תגובות ולייקים הגיעו במהרה.
 
בין התגובות הנפוצות נכתב: "אני פיפי", "רק בשביל זה הורדתי את האפליקציה", "אתה גאון" וניצחת", "אין ירושה, תרקדו", "אבל ההייפ היה ארוך מהגילאים שלהן. סליחה", "רק שאבא שלך לא יגיד אח"כ שלא היה לו מושג שהאפליקציה בת 5 ימים". "ברו לא מפחד שאבא יוריד לו עוקב", "מעכשיו אתה ישן על הספה של אבא".
תגובה אחת של גיא הוכמן בלטה גם כאן: "מאז שעברתי לגור אצלך הפכת גאון". בינתיים נכתב גם מעוד גולש: "ניצחת את האפליקציה. חברים אפשר לסגור את האפליקציה ליאם נתן לכולנו בראש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה