ויראלי

מנחת "רוקדים עם כוכבים" חושפת: זה השם המיוחד שבחרה לבתה

לוסי איוב חשפה באינסטגרם לראשונה את השם הנבחר של בתה הרכה בעברית, ערבית ואנגלית. עם תמונה של ידה עטופה בידה של התינוקת, היא כתבה בהתרגשות: "ברוכה הבאה למשפחה אהובה שלנו, נאיה"
מערכת ice |  2
לוסי איוב (צילום צילום מסך כאן 11)

שבוע אחרי שמגישת רוקדים עם כוכבים בקשת 12, לוסי איוב, הביאה לעולם את בתה הבכורה ותחמיץ את המשך העונה של הריאליטי האהוב, שם ליורשת העצר כבר יש. המנחה יחד עם בן זוגה איתי בר בירכו את התינוקת הרכה בשלוש שפות.

איוב חשפה באינסטגרם לראשונה את השם הנבחר של בתה הרכה בעברית, ערבית ואנגלית. עם תמונה של ידה עטופה בידה של התינוקת, היא כתבה בהתרגשות: "ברוכה הבאה למשפחה אהובה שלנו, נאיה".
 

כזכור, בתכנית הראשונה בלעדיה, המגיש שמחליף אותה, אסי עזר אמר בתחילת התכנית: "אני שמח לבשר לכם וגם לצופים בבית, שלוסי ואיתי המקסימים הפכו להורים טריים לפני כמה שעות", בפאנל בירכו למזל טוב ועזר השיב: "טוב היא מצפה למתנה חברה, אל תהיו קמצנים, יש משכורת שמנה, תביאו מתנה".
 

עזר המשיך ואמר: "לוסי, המון מזל טוב אהובה, לכבודך ולכבוד הבייבי, בואו נקבל את הזוגות שירקדו כאן הערב  בכניסה מלאת לבבות שמוקדשים לך לוסי". בפאנל הניפו שלט של "מזל טוב לוסי" והפריחו נשיקות למגישה שבדיוק מתאוששת בשעה זו בחדר הלידה.
כזכור, ביום רביעי שעבר היא נפרדה בסטייל מהרחבה: "יש לנו נבחרת של 10 זוגות מהם ייצאו המנצחים של העונה. זה הזמן שלי להפרד ולהודות לכל האנשים האהובים פה, שעושים את התכנית שאני הכי אוהבת בטלוויזיה, תודה לך אסי", בפאנל השופטים אמרו: "אוהבים אותך, אהובה שלנו, בהצלחה לוסי".
 


 

עזר השיב לה: "אין על לוסי, תודה רבה על החפיפה ואני מבטיח להחזיר לךאת הרחבה בדיוק כמו שהשארת לי, בשעה טובה". השופטים הצטרפו אליו לאיחולים ולוסי חיבקה חזק את המנחה המחליף שלה עד תום העונה".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מסל טוב למה זה צריך לעניין מישהו איפפפפפ
    דנה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה מאוסים נאיה עוד המצאת שם בשביל תשומי כאילו שחסר צרות במדינה הזאת
    סגור
  • 1.
    זה בגלל המהפכה המשפטית בושה דיקטטורה
    יניב 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוול דיקטטורה בושה
    סגור