ויראלי

שני כוכבי האח הגדול בדרך לחופה: הצעת הנישואין המרגשת נחשפת

אליאב טעטי כרע ברך במהלך חופשה זוגית ופרטית של השניים וביקש את ידה של כהן, שכמובן אמרה כן. עם טבעת היהלום שקיבלה, כהן כתבה באינסטגרם שלה: "מכאן ועד הסוף , בעזרת השם .. "
מערכת ice | 
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
שנה אחרי שהכירו בבית האח הגדול ויצאו ממנו זוג לכל דבר, אחרי שהכירו את המשפחות, עברו לגור ביחד כולל עם הבן שלה מהנישואים הקודמים, בר כהן ואליאב טעטי שכיכבו בעונה הקודמת של הריאליטי של רשת 13 מאורסים.
טעטי כרע אמש (שישי) ברך במהלך חופשה זוגית ופרטית של השניים וביקש את ידה של כהן, שכמובן אמרה כן. עם טבעת היהלום שקיבלה, כהן כתבה באינסטגרם שלה: "מכאן ועד הסוף , בעזרת השם .. ".
 
בתגובות להצעת הנישואין בדובאי, ניתן היה למצוא כמה שמות מעניינים כמו של דיאן שוורץ, נופר מור, מירן בוזגלו, שמחה גואטה גיא פינס ועוד. כמובן, שבקרוב גם ניתן יהיה לדעת את התאריך לחתונה ואולי אפילו פרטים נוספים.
כזכור, כזכור לפני כשבועיים חשפה באומץ כי עברה הפלה של תאומים, בפוסט מצמרר באינסטגרם כתבה כהן: "במקום לזעוק מאושר על החלום שלי לתאומים, התבשרנו שלישי שהם אמנם שניים אבל כבר אין להם דופק ויש לבצע הפלה דחופה. למרות זאת אני מאמינה שהכל לטובה ויש סיבה להכל". באירוע נראתה כהן כי התגברה על הטראומה אותה עברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה