ויראלי

כוכבת 'האח הגדול' נשברת: "בושה, מגעיל, בא לי להקיא"

כוכבת העונה שעברה של 'האח הגדול', ליה טאי אהרוני, הגיבה בכאב לגל האלימות בקרב בני נוער: "בושה למערכת החינוך של היום, בושה לדור הזה. כשאני הייתי ילדה אני הייתי נתקלת בבריונות, אבל דבר כזה לא ראיתי בחיים שלי. זה מגעיל ברמה שבא לי להקיא". וגם: הנאצות שקיבלה באופן אישי
תום נחום | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
לינץ' אכזרי במיוחד בוצע בלילה שבין שני לשלישי בפתח תקווה, כאשר חבורת נערים בריונים תקפו באלימות קשה נער אחר והעלו את כל המתרחש לטיקטוק. משם הדרך לרשתות החברתיות הייתה קצרה ובהמשך המשטרה עצרה כמה חשודים במעורבות בתקרית האלימה הקשה.
מי שבחרה להגיב בצורה נרחבת לגל האלימות בקרב בני הנוער היא משתתפת העונה שעברה של 'האח הגדול', ליה טאי אהרוני, שכתבה בסטורי שלה באינסטגרם כך: "בושה למערכת החינוך של היום, בושה לדור הזה. אני מתביישת שזה החינוך שהם מקבלים בבית. כשאני הייתי ילדה אני הייתי נתקלת בבריונות, אבל דבר כזה לא ראיתי בחיים שלי. אני רואה איך ילדים היום מדברים אחד לשני ומתנהגים אחד לשני, זה מגעיל אותי ברמה שבא לי להקיא".
"בריונות ברשת, בריונות בבית ספר, בריונות בכביש, בכל מקום שנלך אליו נחווה את התופעה המחרידה הזאת. והיום, ילדים ואנשים חסרי ישע חווים הכי הרבה את הזוועות האלה. הכל מתחיל בחינוך מהבית, בחינוך מהבית ספר. אני מתביישת, כועסת וכואבת על החינוך והדור של היום. בחיים שלי אני לא אחנך את הילדים שלי לשנאת חינם, לאלימות מילולית, פיזית או כל אמירה גזענית. אני מתביישת במצב".
 
על הרצח של הנער יואל להנגהל ז"ל שנרצח בקריית שמונה לפני שנה כתבה: "ואת הרצח הזה שהילד נרצח בדקירות סכין ע"י חבורה של נערים לעיניי חברה שלו בגלל גזענות כבר שכחנו נכון? אה ושכחתי להזכיר שכשפרסמתי לפני שנה את הכתבה הזאת קיבלתי צרור של קללות מ'ילדים טובים' מה שנקרא שאני בת זונה מגנה עליו בגלל שהוא גם מלוכסן. חבל לא שמרתי את התגובה, הייתי מפרסמת את הבחורים הטובים".
השחקנית ומגישת קשת 12, אילנית לוי, כתבה בסטורי שלה באינסטגרם כך: "הבושה צריכה לעבור צד, גם בזוועות האלה, אולי אז זה יעיר את ההורים לפתוח את העיניים, להסביר להם מה הנזק לכל החיים שהם עושים לילדים שעוברים התעללות כזו ומה הם עושים לעצמם. הלב שלי נשרף".
 
אשת התקשורת הוותיקה ומגישת קשת 12אופירה אסייג, הגיבה בזעזוע עמוק לסרטון המדובר וכתבה בסטורי שלה כך: "מחריד! בגינה ציבורית בפתח תקווה, הלב נקרע על הילד הזה!!! המשטרה פתחה בחקירה, אם אתם מזהים את העבריינים האלה תצלצלו עכשיו למשטרה!!!!!!".
 
ליאור ברקוביץ', בנו של אייל ברקוביץ' ושחקן סקציה נס ציונה מהליגה הלאומית ואושיית רשת בפני עצמו, כתב בטוויטר שלו כך: "עוד לא הגבתי או העלתי סטורי נגד הסרטון המחריד שעלה אתמול בלילה אבל אני מאשים אך ורק את ההורים שלהם שגידלו אותם ככה ׳׳חיות אדם׳׳. בושה. אשמח אם תשיגו את הפנים של ההורים שלהם ולהפיץ בכל מקום אפשרי ברור שגם את הילדים הזבל האלה שצריך לתת להם עונש כבד שיזכרו לכל החיים את מה שהם עשו לילד הזה. גועל נפש, לפעמים אני מתבייש שאני והילדים האלה אותו עם".
 
מגישת ערוץ 14 מגי טביבי כתבה: "בשעות האחרונות מופץ ברשתות החברתיות סרטון קשה לצפייה המתעד לינץ׳ חסר רחמים של נערים בנער בודד שמתחנן על נפשו. הלב פשוט מתכווץ. נותרתי ללא מילים".
 
כתבת חדשות 12 יולן כהן כתבה: "לא מפסיקה לחשוב על הנער שעבר לינץ׳ בגינה הציבורית ע״י בני נוער. הוא מתחנן על נפשו שוב ושוב, בוכה ומפציר בפניהם להפסיק, אומר להם שאמא שלו בביה״ח אבל גם כשהוא מדמם ובוכה - הם לא מפסיקים להכות אותו עם מקלות, סרגלים ושוקר חשמלי. כל הנערים הללו צריכים להיות עוד הלילה מאחורי סורג ובריח".
 
השר איתמר בן גביר הוסיף: "בעקבות הסרטון המזעזע שמופץ ברשת בשעות האחרונות מגן בפתח תקווה, פניתי למשטרה לעצור את בני הנוער הנראים בסרטון מכים נער אחר עד זוב דם. המדיניות שלי למשטרת ישראל ברורה - אפס סובלנות כלפי התנהגות אלימה ומתעללת בקרב בני נוער".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה