ויראלי

מגישת קשת 12 חושפת: "מרגישה כאילו עבר עליי אוטובוס"

מגישת וכתבת קשת 12, ריטה גולדשטיין, שיתפה את העוקבים שלה בסדרת סטוריז אחרי לידת בתה הבכורה: "נכנסתי לחדר לידה טבעית בשיבא ואיכשהו עם לא מעט סרבול וסיטואציות שלא דמיינתי, בסוף הדרך נולדה תינוקת. בחיים לא דמיינתי כלום מהשבוע הזה ומההתפתחויות שלו - הכל עדיין נראה ומרגיש כמו הזיה אחת גדולה - והגוף כאילו אוטובוס עלה עליו ואז עשה רוורס כדי לוודא"
תום נחום | 
דנה גרוצקי ריטה גולדשטיין (צילום צילום מסך)

עיתונאית וכתבת קשת 12 ריטה גולדשטיין ילדה בסוף השבוע האחרון את בתה הבכורה מבן זוגה ג'רמי יפה. גולדשטיין בת ה-36 מסקרת את תחום הקולינריה בחברת חדשות 12 ובנוסף משמשת גם ככתבת האוכל של TVBEE מבית קשת 12, כאשר אחרי ששיתפה את לידתה בחשבון האינסטגרם שלה, גולדשטיין המשיכה לשתף את עוקביה על היום המיוחד ביותר עד כה בחייה.

גולדשטיין שיתפה בתמונות עם בתה הבכורה וכתבה כך בסטורי שלה: "פה הגברת רק נולדה, בין בכי לבכי רצינו להודות לכולם על כל הברכות. אני אנסה מתישהו למצוא קצת יותר זמן לספר על השבוע החולף, אבל בגדול - היא החליטה להתחיל את המסע לעולם באמצע הלילה ביום ראשון שעבר ואני הייתי בקשיים של צירים אינטנסיביים ומסעות אל וחזרה מבית החולים כי זה לא ממש התקדם. הגענו לבסוף לחדר הלידה יומיים אחרי תחילת הצירים, ומשום מה חשתי כן - הבה נלך גם על לידה טבעית. ואכן בליווי אתי המיילדת המהממת שכבר 37 שנה בתחום, נכנסתי לחדר לידה טבעית בשיבא ואיכשהו עם לא מעט סרבול וסיטואציות שלא דמיינתי, בסוף הדרך נולדה תינוקת. בחיים לא דמיינתי כלום מהשבוע הזה ומההתפתחויות שלו - הכל עדיין נראה ומרגיש כמו הזיה אחת גדולה - והגוף כאילו אוטובוס עלה עליו ואז עשה רוורס כדי לוודא".

ריטה גולדשטיין ובתה הבכורה אחרי הלידה (הסטורי של ריטה גולדשטיין - אינסטגרם)
 


כזכור, ריטה שיתפה עוד קודם לכן בנוגע ללידה וכתבה: "כמו עם כל דבר בהריון הזה, היא לקחת את הזמן שלה, עד שהיא באה בדיוק כמו עד שהיא יצאה לעולם. ואחרי ארבעה ימים ארוכים של לידה וכאבים שלא קרה בהם דבר, אבל קרה בהם המון, פתאום במהירות אדירה קרה הכל".
 


ריטה גולדשטיין החלה את דרכה בתחום התקשורת במוסף האוכל ז'ורנל של מעריב, במקביל כתבה במגזין "את" ובמוספים שונים של העיתון. לאחר מכן עברה לשנתיים כעיתונאית האוכל של אתר וואלה עד שהצטרפה לקשת ולחברת החדשות. בנוסף לעבודתה העיתונאית שיחקה בסדרת הטבח ומגישה פינות קולינריה, ביניהן פינה במסגרת התוכנית "חי בלילה". היא משמשת כחברת פאנל קבועה בתוכנית הבוקר עם ניב רסקין וכותבת על אוכל גם באתר TVBEE מבית מאקו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה