ויראלי

טיילור סוויפט מעוררת טירוף בפוטבול האמריקאי: "בואו נלך לעזאזל"

כוכבת הפופ האגדית נתפסה ביציע המקורבים במשחק פוטבול בהשתתפותו של טראוויס קלאסי, בזמן ששמועות כבר מצביעות על הקשר שנרקם ביניהם, וגרמה לסערת רשת אחרי שנמלטו יחד במכונית יוקרה אחרי המשחק
שירה יום טוב | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
כוכבת הפופ ומעריצה המוצהרת של פילדלפיה איגלס, טיילור סוויפט, גרמה לטירוף תקשורתי אמש (ראשון) לאחר שנצפתה כשהיא מעודדת את הצ'יפס, ובעיקר את עמדת הטייט אנד בכיכובו של טראוויס קלסי על רקע שמועות שעוסקות בקשר זוגי חדש שנרקם בין השניים. סוויפט בכל אופן נמצאה בצד המנצח לאחר שהקבוצה הביסה את יריבתה לאותו הערב - שיקגו ברס.
הצ'יפים הגיעו לתוצאה יפה של 41-10, ולמרות זאת, האירוע המעניין באמת היה ביציע כשהשידור קטע את התגובות של כוכבת הפופ ברגעים גדולים במשחק, כולל שהיא נראתה צועקת "בוא נלך לעזאזל!" כשקלסי הבקיע טאצ'דאון. בנוסף לשמועות על רומן מתחיל בין סוויפט לקלסי, סוויפט נראתה צמודה לאימו של קלסי, דונה, במהלך המשחק. קלסה וסוויפט עזבו מאוחר יותר יחד במכונית הגג של שחקן הפוטבול, מה שעורר ציוצים רבים הקשורים ל"מכונית מילוט".
חשבונות המדיה החברתית הרשמיים של ה-NFL אפילו נהנו, כשהם משתמשים ב-TikTok כדי לשתף קטעים של התגובות של סוויפט ולתעד את השניים עוזבים את האצטדיון לאחר המשחק.
למרות הניצחון המדהים של הצ'יפים, הוועידה של הקבוצה לאחר המשחק הייתה גם על סוויפט, כאשר כתבים שאלו את השחקנים על נוכחותה במשחק.
"היא כוכבת פופ, היא זמרת אדירה, אדירה בכל מה שהיא עושה", אמר הקוורטרבק של צ'יפס, פטריק מאהומס, והוסיף כי קלסי אמר לו ביום שישי שהיא עשויה לנכוח במשחק. "לא צריך לפגוש אותה, אבל אני מניח שאם היא בסופו של דבר תהיה עם טרוויס אז כנראה אזכה לפגוש אותה בשלב מסוים. נראה כמו אדם טוב, אז אני מקווה שאוכל לפגוש אותה יום אחד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה