ויראלי

טיילור סוויפט בזוגיות חדשה? "העברתי את הכדור למגרש שלה"

על פי דיווחים חדשים, הזמרת טיילור סוויפט נמצאת בזוגיות חדשה עם שחקן הפוטבול טרוויס קלסי. הרשת געשה לאחרונה אחרי שאחיו של השחקן לכאורה אישר את הזוגיות, אך התמונה האמיתית התבררה במהרה
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
האם הזמרת האהובה טיילור סוויפט מצאה זוגיות חדשה? לפי דיווחים חדשים מעבר לים, אחד משחקני הפוטבול המובילים במדינה, טרוויס קלסי, נכח באחת ההופעות הוויראליות של סוויפט ופגש אותה מאחורי הקלעים.
קלסי הודה כי אכן נפגש עם הזמרת ושאפילו רמז שהוא רוצה לצאת איתה: "העברתי את הכדור למגרש שלה, נראה מה קורה בעתיד הקרוב. אמרתי מה שאמרתי והתכוונתי למה שאמרתי כשאמרתי את זה, זה מה שזה". לדבריו, הוא אמר לסוויפט שראה אותה מופיעה בפעם האחרונה אצטדיון ארוהדס, וכעת היא תצטרך לבוא לראות אותו משחק באותו אצטדיון. עם זאת, היו שמועות על כך שסוויפט לא ממש התעניינה או התרגשה מההצעה.
השמועות ממש לא נגמרו כאן ומעריצים רבים אפילו התרגשו במיוחד כאשר אחיו של קלסי, ג'ייסון, הודה לכאורה בכך שאחיו בזוגיות עם הזמרת. בריאיון לפודקאסט שהפך לוויראלי, אמר ג'ייסון כי השמועות הן "100% נכונות". לאכזבתם של המעריצים האזנה דייקנית יותר לריאיון חשפה כי ג'ייסון אמר מייד לאחר מכן: "אני צוחק" והסבר כי הוא לא באמת יודע מה קורה בחיי האהבה של אחיו.
נזכיר כי השנה סוויפט הדהימה את המעריצים שלה לאחר שהיא ובן זוגה בשש השנים האחרונות, השחקן ג'ו אלווין, נפרדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה