ויראלי

עידן עמדי במסר מהשטח: "אנחנו לא נפסיק עד שננצח"

על רקע מלחמת "חרבות ברזל", עידן עמדי עלה על מדים, יצא להילחם, ושלח מסר חד לעם ישראל: "המורל שלנו גבוה, אנחנו יודעים היטב למה אנחנו כאן. אנחנו כאן כדי לשמור על הילדים שלנו, על המשפחות שלנו, על הבית שלנו. אני רוצה להגיד שאנחנו לא נפסיק עד שננצח". צפו
מערכת ice | 
עידן עמדי (צילום אינסטגרם עידן עמדי)
הבוקר (חמישי) נפתח יומה השישי של מלחמת "חרבות ברזל". המערכה הכבדה שישראל מנהלת ברצועת עזה בעקבות מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על ישובי הדרום גבתה עד כה את חייהם של יותר כ-1,300 נרצחים. יותר מ-3,000 בני אדם נפצעו, כאשר טרם ברורה תמונת השבויים והנעדרים שנחטפו מאז פרוץ הלחימה.
מי שעלה על מדים והתגייס למילואים הוא השחקן והזמר האהוב עידן עמדי, ששירת בהנדסה קרבית ואחרי ש"נלחם" על המסך בפאודה, כעת הוא חוזר להילחם בשטח. בפוסט שהעלה סיפר עמדי: "לכל עם ישראל, לכל חיילי צה"ל בסדיר ומילואים. כמו שאתם רואים אני בביגוד קצת אחר, זה לא סצנה מפאודה זה החיים האמיתיים", אמר תחילה עמדי כשהוא עם מדים, ווסט ונשק.
 
עמדי המשיך: "התגייסנו ביום שבת שהתחילו האירועים בדרום, ואני רוצה להגיד לכם שלצד הדבר הנורא והחשוך הזה, שבתוכו גם חברים ואנשים יקרים שלנו שאיבדנו - המורל שלנו גבוה, אנחנו יודעים היטב למה אנחנו כאן. אנחנו כאן כדי לשמור על הילדים שלנו, על המשפחות שלנו, על הבית שלנו. אני רוצה להגיד שאנחנו לא נפסיק עד שננצח".
לסיום אמר עמדי: "אני רוצה גם להגיד תודה רבה לכל האזרחים היקרים במדינה ששולחים לנו חבילות כל הזמן. אנחנו כל יום מקבלים מיליוני דברים - את המכתבים היפים שאתם כותבים לנו ואת הציורים של הילדים. אז תודה רבה, זה מחזק אותנו ואני אוהב אתכם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה