תרבות ופנאי

עידן עמדי מרגש: כך הפתיע את לוחמי צה"ל שיצאו לחופשה

חיילים ביחידה מובחרת שיצאו לחופשה גילו שאין כרטיסים להופעה של עמדי. הם פנו אליו שעות ספורות לפני ההופעה - והוא הפתיע אותם בהזמנה אישית וכניסה ללא תשלום
מערכת ice | 
עידן עמדי (צילום אינסטגרם)
הזמר עידן עמדי זכור כמי שהתגלה בעונה השמינית של "כוכב נולד", בו ביצע אודישן מרגש עם שירו "כאב של לוחמים", שכתב והלחין על חוויותיו כלוחם במהלך שירותו הצבאי בהנדסה קרבית.
מאז חלפו 13 שנים ועמדי מקפיד לשרת במילואים וגם לדאוג לחיילי צה"ל בעודו באזרחות. ערן סוויסה פרסם ב"ישראל היום" כי חיילי יחידה מובחרת שניסו לרכוש כרטיסים להופעתו של עמדי, גילו שאזלו כל הכרטיסים. הם פנו אליו בהודעה פרטית מספר שעות לפני ההופעה, וביקשו שיסייע להם לרכוש כרטיסים, תוך רצון לשלם מחיר מלא. למרבה הפתעתם, עמדי השיב שידאג להם וגם לא יצטרכו לשלם.
 
בהתכתבות בין הזמר לאחד החיילים נכתב: "ראינו שאזלו הכרטיסים ורצינו לשאול אם תוכל לדאוג לנו לכרטיסים במחיר מלא. אוהבים את השירים שלך פה״. עמדי הגיב: "תבואו אחי ונדאג לכם. לא צריכים לשלם, אל תהיה פעור. יתקשר אליך מפיק עוד מעט. אנחנו על זה".
 
זמן קצר לאחר מכן הוסיף ערן סוויסה באינסטגרם שלו תגובה שקיבל על עידן עמדי: "אין ספק שהוא מלאך. קצינה ביחידה שלנו נהרגה בתאונת דרכים והיום היתה ההלוויה. בעלה ומשפחתה יצרו איתו קשר, היא העריצה אותו, והוא בא להלוויה ושר שיר לזכרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה