ויראלי

בן אל תבורי יסתבך באיומים ברצח? זה מה שפרסם ומחק

הזמר פרסם את מספרי הטלפון של משפחת חדיד, האבא מוחמד שנחשב למטיף גדול נגד מדינת ישראל ושתי בנותיו הדוגמנית בלה וג'יג'י שתומכות ללא סייג בפלסטינים. לאחר שאוימו ברצח, נאלץ למחוק
מערכת ice | 
בן אל תבורי (צילום ויקיפדיה-משה נחומוביץ, shutterstock)
יסתבך בגדול בגלל שמשפחת חדיד אוימה ברצח בשל תמיכתה בחמאס ועזה אחרי הטבח הנוראי ביישובי עוטף עזה שהציתו את מלחמת 'חרבות ברזל'? הזמר בן אל תבורי שעסוק כעת בבניית הקריירה החדשה שלו כזמר בפני עצמו, עשה פעולה שנאלץ מהר להעלים.
על פי 'ערב טוב עם גיא פינס', התבורי הצעיר העלה הלילה (אור לשלישי) סטורי שבו פרסם את מספרי הטלפון הפרטיים של בני משפחת חדיד, האבא מוחמד שנחשב למטיף גדול נגד מדינת ישראל ושתי בנותיו הדוגמנית בלה וג'יג'י שתומכות ללא סייג בפלסטינים וזאת לעיני כל עוקביו.

אלא, שלפני שאלה אוימו ברצח והוא נאלץ למחוק וכתב ״תהנו״. אחרי כרבע שעה הוא מחק את הסטורי במהרה והעלים את הקשר שלו לאיומי הרצח שקיבלו. בארה"ב מתפרסמות טענות שבשל תמיכת המשפחה בעזה הן זכו לאיומים על חייהם.
תבורי כאמור בזוגיות עם דניאל לוי, הסטייליסטית של קים קרדשיאן ונחשבת למוכרת מאוד בברנז'ה, כך שהקשר למשפחת חדיד לא זר גם לתבורי שצמוד אליה בחודשים האחרונים מאז שעבר לארצות הבריץ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה