ויראלי

אברי גלעד מזהיר מפני הסרטון שגרם לסערה: "פייק מוחלט"

אלא, שאברי גלעד יוצא במהירות להגנתו של נועם לניר: "פייק נוסף רץ עכשיו בקבוצות הסרטון הזה של נעם לניר, בו הוא כביכול חוזה את פריצת המלחמה, ויש דרישה לחקור!!!! פייק מוחלט, לניר כמובן מדבר על פריצת מלמת יום כיפור בשישה באוקטובר".
מערכת ice |  14
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
נועם לניר, היזם והפעיל החברתי שנחשב לאחד ממובילי המחאות בישראל נגד הממשלה, הסתבך ביממה האחרונה בגלל סרטון שהעלה לפני מספר שבועות בהקשר למלחמת יום כיפור, אך באופן טרגי התברר שהיה המילים האחרונות בהקשר שהן נאמרו לפני פריצת המלחמה הנוכחית 'חרבות ברזל'.
לניר אמר בסרטון המדובר: "היה ערב בלתי נשכח, ערב יחיד ומיוחד במינו עם לוחמי כיפור בשרונה על הדשא. מחר צפוי הלילה עוד לבן, אבל מחר... ב-11, ה-6 לאוקטובר, רגע לפני שפורצת המלחמה, תגיעו יהיה מרתק ומרגש, ממתין לכם".
 
אלא, שאברי גלעד יוצא במהירות להגנתו: "פייק נוסף רץ עכשיו בקבוצות הסרטון הזה של נעם לניר, בו הוא כביכול חוזה את פריצת המלחמה, ויש דרישה לחקור!!!! פייק מוחלט, לניר כמובן מדבר על פריצת מלמת יום כיפור בשישה באוקטובר".
עוד הוסיף גלעד: "הוא משתמש בזמן הווה במקום עבר, כמקובל בדיבור היום. הקבוצות מפיצות חרדות, שנאה ופילוג. צאו מהן לטובתכם. ונעם לניר הוא אח על מלא, ומה שהוא עושה למען עם ישראל מעטים זוכים לעשות".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מאמין (ל"ת)
    אייל 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    כל כך השוויץ במלחמת יום כיפור שהיא הגיעה בדלת האחורית
    הנביאה האמיתית 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא לא ניבא כלום והוא לא נביא. כסף הוא יודע לעשות. והוא שוויצרקס, דהיינו מתקשקש ובמקרה זה יצא לו פלונטר רציני. קצת פחות דיבורים, וקצת פחות עיסוק במלחמות קודמות היה עוזר לכולנו להפסיק לחרטט. עכשיו יש להתמודד עם תוצאות המלחמה, ועם עוד מה שצפוי לנו מהחמאס דאעש הזה.
    סגור
  • 7.
    אברי זיקית פעילה
    טלי 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא יאומן כמה פעמים אברי השתנה בשנים האחרונות .קשה לקלוט מה עובר לו בראש. משנה את דיעותיו כמו שמחליף גרביים . פעם הערכתי אותו היום ממש בלתי נסבל. Sorry
    סגור
  • נכון. לא יציב הבן אדם. מתחנף עכשיו לקשת בשביל פרנסה (ל"ת)
    משחק לפי מה נוח לו.. 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • היה שמאלני והפך לימני
    לא מדוייק 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למעשה אם תבדקו כל העם הוא ימני : בן גוריון גולדה ודיין.....ולפיד וליברמן....השמאל האמיתי הוא ממש מועט. מעניין שגם עירית לינור הפכה לימנית. כנראה שאנשים מתפכחים. ( אנקדוטה קטנה - במהלך הכתיבה בטלפון הוא מתקן את ימנית לליצנית....אולי זה נכון (:- )
    סגור
  • טען עוד
  • טעות בידך, עכשיו הוא שוב סמולן..חנפן (ל"ת)
    הוא שוב זגזג בחזרה.. 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא סמולן ולא ימין, אברי מתייחס פה לגופו של עניין
    אני 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תיכף נמציא המצאה שביבי נסע לנפוש בצפון כי ידע שעוד רגע מלחמה בדרום. איך תרגישו עם פייק כזה ? (או שאולי זו בעצם האמת)
    סגור
  • 6.
    נביא בים מוסלמי?
    איכפתי 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חכמה לנבא מילחמות בין ישראל ושכנותיה המוסלמים שרובם אנטישמים.רוצים נבואה?המיצרים יפרו כל הסכם בינינו כי אנחנו מחסלים את הטרור החמאסי.ירדן מכריזה מילחמה נגד ישראל בגלל שהפלסתינים לא מקבלים מדינה.סוריה מאמצת את איראן,שתחמש אותה ברחפנים מיתאבדים. חיזבאללה פוחד אך יקריב אלפי חייליו בניסיון לחדור לישראל כמו המרצחים בדרום בגלל פאשלה של ...תיבחרו מי אשם
    סגור
  • 5.
    הוא התכוון למלחמה. מלחמה של שונאי היהדות מול
    ארי 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אוהביה. המשך של פוגרם כיפור
    סגור
  • 4.
    בקרוב הסרט המתעד - הבוגדים הזריקו לנתניהו סם הרדמה
    נתן הנביא 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לכן הוא ישן בשבוע לפני ובשבוע אחרי הכשלון
    סגור
  • 3.
    אופירה אסייג
    דפי 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 4
    האצבע קלה על המקשים, אנשים מגנים, פוגעים, כותבים מה שבראש שלהם מבלי לחשוב מה תהיינה התוצאות. אופירה כתבה את דעתה ודיעותיה, מותר לה והיא לא פוחדת מתגובות. הלוואי עוד כמה כמוה יצאו נגד הממשלה הרופסת שלנו
    סגור
  • אוי לטמטום
    תום 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוד דוגמא כזאת ואבדנו .
    סגור
  • 2.
    מידע גלוי בדרך למלחמה
    דין הדינה 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לצערי, הצבא וגורמי הבטחון השונים לא הבינו שהמידע על המלחמה המתקרבת מצוי מול עיניהם. ככל שביבי וממשלתו העצימו את 'איחוד החזיתות' כך הצבא היה צריך להעלות את רמת הכוננות שלו מול הרצועה. כלומר, מעשי הממשלה ומהלכיה לשינוי המשטר לדיקטתורה הם אלה שהיוו את המראה ההפוכה של הכנות אויבינו למלחמה. וכבר ב-12 ליולי כתבנו את דעתנו, בנושא. בשום פנים ואופן לא כנבואה או תחזית מוקדמת, אלא פשוט העליתי את המציאות על הכתב, להלן: תהיה?? הקיצוניות של גולדה שהתפוצצה במלחמת יוה"כ 1973. האם הקיצוניות של ביבי, שמאחד את כל החזיתות נגדנו (מחוץ ומבית), תתפוצץ בט' באב??? נ.ב. בדיעבד, לא הייתי צריכה לחשוב רק על התשעה באב, שהוא תעריך מועדף עלינו לחורבנות וקטסטרופות היסטוריים, אלא גם על ה-6 באוקטובר שזהו התאריך הערבי של מלחמת יוה"כ. בתקווה לימים טובים יותר.
    סגור
  • 1.
    כתובת הפייק על הקיר
    דין הדינה 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 5
    תודה לאברי גלעד! כמובן שהכתובת הפוליטית של יוצרי הפייק הזה כתובה באותיות קידוש לבנה בעצם הפקת הסרטון הזה (גילוי נאות: לא ראיתי את הסרטון). הגיע הזמן שלוחמת הסייבר הישראלית תפעיל גם את יכולותיה לחשיפת המשך קמפיין ההסתה נגד כל מי שלא תומך בראש-הממשלה, כולל נגד הרמטכ"ל. האמת, לי מספיק המידע הגלוי כדי להבין מהיכן זה יוצא. לכאורה(?!)
    סגור