ויראלי

מרגש: ליאור נרקיס בשיר חדש למען חיילי צה"ל

ליאור נרקיס בביצוע מרגש למען חיילי צה"ל בשיר שנקרא "וואלק מי". השיר נכתב על ידי אבי אוחיון כבר לפני כשנה וחצי, אז בנו התגייס ליחידה קרבית. צפו בביצוע המרגש
מערכת ice | 
ליאור נרקיס (צילום טל עבודי)
היום (שני) הגיעה יומה ה-31 של מלחמת "חרבות ברזל", חודש מאז מתקפת הפתע האכזרית של ארגון הטרור חמאס שפרץ במפתיע לשטחי עוטף עזה, תקף באכזריות את התושבים והחיילים ורצח למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 נפצעו ונכון לרגע זה 241 חטופים נמצאים בשבי החמאס.
בתוך כך, אמנים רבים מתגייסים למען הרוח של עם ישראל, החיילים ותושבי הדרום, ביניהם גם הזמר האהוב ליאור נרקיס, שהוציא שיר חדש למען חיילי צה"ל ששומרים עלינו. למעשה, השיר נכתב על ידי אבי אוחיון, שכתב שיר לבנו שהתגייס לפני שנה וחצי ליחידה קרבית. ברגעים אלו ממש בנו של אוחיון נמצא יחד עם המון החיילים הגיבורים שלנו בלחימה בגבול הדרום והצפון.
"וואלק מי" הוא שיר אהבה, חיזוק וחיבוק לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון שמגנים עלינו בגופם. השיר כבר עלה הבוקר לאוויר במטרה לחזק את חיילי צה"ל האהובים שנמצאים הרחק מהבית ונלחמים מול ארגון הטרור המנוול החמאס, זאת במסגרת "מלחמת חרבות ברזל" שפרצה כאמור כבר לפני חודש. צפו בקליפ העצמתי ובשיר החדש של ליאור נרקיס.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה