ויראלי

מרגש: איתי לוי וליאור נרקיס שרו עם חיילים את התקווה

הזמרים איתי לוי וליאור נרקיס הגיעו הערב לבסיס צבאי על מנת לשמח זוג שהיה אמור להתחתן אך החליט לדחות את החתונה עקב המלחמה. בסיום האירוע שרו הזמרים את ההמנון יחד עם כל החיילים ששהו בבסיס
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום אייל אפרתי)
הערב בבסיס צבאי הזמרים איתי לוי וליאור נרקיס הגיעו לשמח זוג שאמור היה להתחתן היום והחליט שלא לדחות את החתונה. השניים משרתים בכוחות הביטחון, אף עין לא נשארה יבשה. בסיום האירוע שרו את ההמנון יחד עם כל החיילים.
 

כזכור איתי לוי הגיע בימים האחרונים לשמח חיילים בבסיסים מאז פרוץ המלחמה. כאשר הפתיע כשהביא יחד איתו את החברים הטובים סטפן לגר ויובל מעתוק. כזכור, מאז פרוץ הלחימה בתחילת השבוע שעבר, פועלים לא מעט זמרים ואמנים על מנת להנעים את זמנם של תושבי העוטף אשר נאלצו לעזוב את בתיהם והחלו להשתכן בבתי מלון באילת וים המלח.
 


יום לפני כן הגיע לוי לחזק ולהרים את המורל של למעלה מאלף לוחמים שנמצאים בבסיס בדרום, והיה אירוע מרגש ביותר. השבוע הגיע הזמר איתי לוי, לבית החולים סורוקה בבאר שבע לפגוש את שלום, לוחם גולני מגדוד 13, שנפגע ממחבלים שחדרו לבסיס ביום שבת, היה מורדם ומונשם ואתמול פקח את עיניו וביקש לפגוש את איתי. המפגש בין השניים היה מרגש מאוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה