ויראלי

טיטי איינאו פועלת למען ההסברה הישראלית: "לקחתי על עצמי את האתגר"

הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר טיטי איינאו ממנפת את כוחה למען ההסברה הישראלי ופועלת בעיקר בקרב סטודנטים בקהילות השחורות ברחבי העולם: "העובדה שאני כהת עור עוזרת להעביר את המסר בעולם"
מערכת ice | 
טיטי איינאו (צילום shutterstock ,יוטיוב/ Fox News)
מאז החלה מלחמת חרבות ברזל פני חודש וחצי בעקבות נתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס עובדים האזרחים במדינה ובעיקר כוכבי ומשפיעני הרשת על מנת להעביר את המסר הנכון לעולם. גם הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר טיטי איינאו הצטרפה למיזם ההסברה. בראיון ל-PPLUS מסבירה טיטי על פעולות ההסברה שהיא וחבריה לתעשייה עושים על מנת ולהראות את הצד האמיתי של המלחמה.
"הרגשתי שיש בזה צורך משום שראיתי שבישראל אין הסברה, וזה עוד לפני ששרת ההסברה התפטרה" אומרת טיטי ומוסיפה: "הרבה משפיעניות לקחו על עצמן את התפקיד וגם אני, יש לי קבוצה משלי שעוזרים לי לכתוב טקסטים ולערוך סרטונים כך שאני בעיקר עסוקה בזה".
"הסטודנטים בקהילה האפרו-אמריקנית עוברים שטיפת מוח בקמפוסים וה-BDS עושה עבודה מצוינת בלמכור להם שקרים, כשהגעתי לאוניברסיטאות בארה"ב ודרום אפריקה היו נגדי הפגנות והייתי צריכה מאבטחים משום שלטענתם ישראל היא מדינת אפרטהייד עם הפרדה בין יהודים לערבים מבחינת זכויות, זה מה שמכרו להם קבוצות פרו פלסטיניות והיה לי חשוב לעשות הסברה לקבוצות אלה, אני חייבת לציין שזה שאני כהת עור עוזרת לי להעביר את המסר משום שהם חושבים שבישראל יש רק יהודים לבנים, אין להם מושג עד כמה ישראל מגוונת".

טיטי סיכמה: "בהתחלה היה קשה, יש ימים מלאי תקווה ויש ימים שאתה מרגיש שזה גדול עליך, יש לי ילד קטן בבית ויש המון שאלות ודאגות לעתיד שלו, אני חושבת שצה"ל עושה עבודה טובה מאד ומקווה שיחזירו את הביטחון לישראל"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה