ויראלי

מגישת האח הגדול בחרדה: "כבר חודשיים לא הצלחתי לצחוק"

לירון ויצמן המודאגת והחרדה לגורל בעלה, כתבה בתקיפות נגד הממשלה: "בעלי שמה-7.10.23 מגויס, נכנס לעזה ונלחם שם ממש ברגעים אלה. לא דיברתי איתו כמה ימים, אין צפי מתי יהיה זמין, או מתי יצא מהלחימה שם"
מערכת ice | 
לירון ויצמן (צילום מיכה לובטון, shutterstock)
רגע אחד מישיבת הממשלה אמש (רביעי) הצליח להרתיח את מגישת "האח הגדול" לירון ויצמן, שבצל הדאגה הגדולה לבעלה אורי סמית שלוחם בעזה נגד ארגון החמאס, יצאה בחריפות נגד ההתנהלות בהעברת התקציב.
בעלה של המגישה קיבל צו 8 עוד בשבעה באוקטובר וכעת היא החליטה לסגור חשבון עם הממשלה. עם תמונה של שר המשפטים יריב לוין, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר וראש הממשלה בנימין נתניהו קורנים מאושר על אישור התקציב היא כתבה: ״תמונה שצולמה אמש, איזה כיף לכם שאתם צוחקים ככה, ספרו לי מה מצחיק בחייאת כי אני כבר חודשיים לא הצלחתי לצחוק, וגם לא לישון, אז מתעניינת, רוצה גם".

ויצמן המודאגת והחרדה לגורל בעלה, המשיכה וכתבה בתקיפות נגד הממשלה: "בעלי שמה-7.10.23 מגויס, נכנס לעזה ונלחם שם ממש ברגעים אלה. לא דיברתי איתו כמה ימים, אין צפי מתי יהיה זמין, או מתי יצא מהלחימה שם".
לסיום היא המשיכה והטיחה בשרים וראש הממשלה: "העצבים רופפים וואו מי שיש לו מה להגיב, ויודע בדיוק מה צריך לעשות עכשיו , שיכנס לעזה וילחם על המדינה שלנו, במקום בעלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה