ויראלי

קשת בצעד מרגש: קמפיין משפחות החטופים ירוץ בחינם

אחרי שטיקטוק חסמה את האפשרות להעלות אותו בפלטפורמה, העומדת מאחורי ערוץ 12 ואתר מאקו נרתמה למאמץ הלאומי ותספק במה למסע ההסברה של קרוביהם של הישראלים שנמצאים בשבי החמאס. בעבר נחשף כי התוכן סומן על ידי הרשת החברתית הפופולרית כ"פוליטי"
מערכת ice | 
קשת (צילום Magma Images)
אחרי שטיקטוק חסמה את האפשרות להעלות את קמפיין משפחות החטופים אצלה בפלטפורמה, קשת נרתמה למאמץ הלאומי. ל-ice נודע הערב (חמישי) כי החברה איפשרה למטה המשפחות להעלות את הקמפיין ללא תשלום, למשך שבוע בפלטפורמת הדיגיטל שלה במאקו וב-12+.
מאז תחילת המלחמה בין ישראל לחמאס, חברת טיקטוק הסירה יותר ממיליון סרטונים באזור ישראל, יו"ש ועזה בגין הפרת כללי הקהילה, הכוללים אלימות, דברי שטנה, מידע מוטעה וטרור, כולל תוכן המקדם את חמאס. בנוסף, מתחילת המלחמה החברה הסירה ברחבי העולם מיליוני תכנים כחלק מאכיפת כללי הקהילה והמדיניות. 

(צילום מסך: מאקו קשת 12)
דיווחים של רשת פוקס, חושפים כי טיקטוק, סירבה להעלות קמפיין של פורום משפחות החטופים הישראלים. הקמפיין כולל סרטונים קצרים אשר מציגים את חייהם של כל אחד מה-128 החטופים הישראלים שנמצאים כעת בשבי חמאס ברצועה. טיקטוק, מנמקים את המהלך משום התוכן סומן כפוליטי. מנגד, מה שחושף את הצביעות בהתנהלות של החברה היא העבודה שהיא הסכימה להעלות קמפיינים של ארגונים התומכים בפלסטינים.
 
בתגובה על התחקיר, מטיקטוק נמסר כי: "ההאשמות הללו הן שקריות ואינן משקפות את המדיניות של טיקטוק, בשום צורה. מדיניות הפרסום שלנו מאוד ברורה בנוגע למה מותר להיות מפורסם בפלטפורמה ואנחנו מפעילים אותה באופן שווה לכל המודעות בטיקטוק. אנחנו משקיעים רבות באימון הצוות שאחראי למודרציה להפעלת המדיניות שלנו באופן עקבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה