ויראלי

מרגש: כלה תרמה את כל חסכונותיה למסיבה עבור בעלי מוגבלויות

כלה אנונימית מקליפורניה תרמה את קבלת הפנים שהזמינה מראש, בסך 15 אלף דולר, לאחר שביטלה את חתונתה, לעמותה עבור אנשים עם צרכים מיוחדים

מערכת ice | 
חתונה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
זה אולי נשמע כמו סרט הוליוודי, או כמו עוד פרק מהסדרה "חברים" כשפיבי תרמה את כל כספי חתונתה לילדים יתומים, רק שהפעם זה קרה במציאות, כאשר במקום לחתוך עוגה ולזרוק זר, כלה מקליפרוניה תרמה את קבלת הפנים לחתונתה לצדקה. היא ביקשה להישאר אנונימית.
"התרגשתי מאוד מכך שכלה, המתמודדת עם מצב מלחיץ וקשה ביותר, הייתה מוכנה להסתכל מעבר לכאב שלה ולשקול כיצד להשתמש בפיקדון הכספי המשמעותי לחתונתה כדי לתרום אותו לארגון שלנו לשמח אחרים", אמרה מריה דיין, מנכ''לית ארגון ה-PHP (Parents Helping Parents) שבסן חוזה.
הכלה לעתיד נאלצה לבטל את חתונתה בעקבות פרטים שגילתו על הארוס שלה, כך דיווחה לרשת NBC. לצערה, באולם שהשכירה בסכום של 15,000 דולר, לא הסכימו להחזר מלא. הכלה לא נתנה לזה להשפיע עליה והפכה את מה שהיה צריך להיות הזיכרון המאושר בחייה ללילה בלתי נשכח עבור כמה ילדים מיוחדים ומשפחותיהם. האנונימית החליטה להשתמש בשטח שכבר הושכר על מנת לארח מסיבה לאנשים עם מוגבלויות עד 100 איש, מה הפך לרגע בלתי נשכח להרבה ילדים וגם עבורה.
שבועיים לפני האירוע המדובר קיבלה דיין טלפון ממשפחתה של הכלה, ולקח להם 24 שעות כדי לגבש צוות ולגרום לזה קרות, אמרה. האירוע נקרא "הכדור של כולם" והציע אוכל, מוזיקה, ריקודים ועמדת צילום.
המארגנים שלחו הזמנות ולא היו בטוחים כמה יאשרו הגעה. לשמחתם, עד מועד האירוע כל ה-100 מקומות נתפסו על ידי צעירים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים ומשפחותיהם שנהנו מכל רגע והיו אסירי תודה לכלה על ערב בלתי נשכח. "גולת הכותרת של השנה שלנו", סיפרו האורחים, שנהנו ממתאבנים ובר קינוחים רחב, עמדת צילום עם אביזרים וזיקוקים שסגרו את הלילה המרגש.
"אני מתארת לעצמי שחתונות מתבטלות מידי פעם, אבל מעולם לא שמעתי על אחת שהפכה למסיבה קהילתית עבור בעלי מוגבלויות ובני משפחותיהם", אמרה דיין, מנכ''לית העמותה. "זה גורם לי להרגיש אסירת תודה על החוסן והאדיבות שלה, משהו כל כך נדיב ומתחשב לנוכח העצב שלה, היא מעוררת השראה" היא הוסיפה.
 
חלק מהרגעים המיוחדים כללו את החיוכים על פניהם של האורחים, השמחה וההנאה שלהם באמת סיפרו על כמה שהאירוע הזה היה ייחודי עבורם – הרגע שבו נפתח אולם האירועים וכולם נכנסו לאולם יפיפה מלא באור נרות עם שולחנות עטופים בפשתן לבן. עד כמה שזה יוצא דופן שמישהו תורם את קבלת הפנים של חתונתו, זה מחזק שכל אחד מאיתנו, בלי קשר לנסיבות, יכול לעשות משהו יפה עבור אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה