עסקי ספורט

ליאו מסי בהלם: לא תאמינו מה השווי של חברו לקבוצה

ליאו מסי הוא אחד הכדורגלנים העשירים בעולם, אך מסתבר שאפילו בקבוצתו אינטר מיאמי ישנו שחקן שהונו מוערך בכמיליארד ליש"ט, כפול מזה של מסי. מדובר בלאונרדו קמפאנה, יורשו של פאבלו קמפאנה, פוליטיקאי דרום אמריקאי ואיש עסקים מוכר
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי, יוטיוב/ CBS Miami)
ליאו מסי הוא ללא כל צל של ספק אחד מהכדורגלנים הטובים בהיסטוריה, ורבים יאמרו שהוא גם הטוב ביותר מכולם. גם מבחינת הון אישי, מסי נחשב לאחד מהכדורגלנים העשירים בעולם, כאשר הוא מקבל בקבוצתו אינטר מיאמי מליגת הכדורגל האמריקאית ה-MLS באזור ה-200 מיליון דולר לעונה.
אבל גם מסי היה בהלם כשגילה כמה שווה חברו לקבוצה, לאונרדו קמפאנה. ההון של קמפאנה מוערך בסכום עצום של מיליארד ליש"ט, כמעט כפול מהונו האישי של מסי, כך לפחות על פי הערכות גסות.
 
קמפאנה בן ה-23 מאקוודור הוא יורשו של פאבלו קמפאנה, פוליטיקאי דרום אמריקאי ואיש עסקים מוכר. אגב, אביו גם היה בעבר שחקן טניס. לאחר שפרש בגיל צעיר, החליט קמפאנה האב להקים ברת נדל"ן בשם מיליניום סי איי, שהביאה אותו לאן שהוא היום.
למעשה, מדובר במשפחה עשירה במיוחד, שכן גם סבתו של לאונרדו קמפאנה, איזבל נובואה, היא אשת עסקים מוכרת מאוד בדרום אמריקה ואחת המצליחות שבהם, כאשר היא עוסקת בין היתר בחקלאות, עולם נדל"ן והתיירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה