עסקי ספורט

אופטימיות בברצלונה: הכוכב בן ה-16 ששווה עשרות מיליונים

בברצלונה גדל שחקן שמכונה על ידי רבים - היורש של מסי. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בגיל 15 וכבר שנה לאחר מכן הוא שווה מיליארד יורו, זה היהלום של ברצלונה
מערכת ice |  2
אוהדי ברצלונה (צילום לינקדאין ברצלונה)
למרות שהפסידו אמש (שלישי) לפריז סן-ז'רמן בשלב רבע הגמר של ליגת האלופות, בברצלונה מסתכלים קדימה לעתיד ומתעודדים מהיהלום שחתום אצלם, לאמין ימאל. הוא עלה לשחק בפעם הראשונה בגיל 15 ותשעה חודשים בלבד וכבש את השער הראשון שלו בגיל 16.
 
הכוכב הצעיר חתום בקבוצה עד יוני 2026 והוא מרוויח מיליון יורו לעונה. הגיל הצעיר והכישרון של ימאל עוזרים לו לכבוש את תשומת לבם של הקבוצות הגדולות בעולם, בחלון ההעברות האחרון מועדונים רבים היו מעוניינים לשלם לו שכר של לפחות 10 מיליון יורו.
בברצלונה מאמינים מאוד בשחקן והחליטו לקבוע את השווי שלו על לפחות מיליארד יורו, סכום מטורף כשמסתכלים על הגיל הצעיר של השחקן. בברצלונה למדו מטעויות העבר ובמועדון סירבו לשלל הצעות מהמועדונים הגדולים ביותר.
נשיא המועדון, ז'ואן לאפורטה, סיפר בראיון שערך לאחרונה כי המועדון מקטלוניה סירב להצעת ענק על השחקן בסך כ-200 מיליון יורו, דיווחים רבים טענו שהקבוצה שהייתה מוכנה לשלם כל כך הרבה על ימאל היא אלופת צרפת - פריז סן ז'רמן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שוב יוכח ש
    בנצי 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכתירים שחקן ל"יורש" למרות שלא קרע זוג נעליים.כדאי לחכות עם ההכתרות האלה.
    סגור
  • 1.
    יאמל
    שוקי 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אל תעליבו את מסי, יאמל לא בר השוואה בכלל..לא רואה בו שום ניצוץ של שחקן גדול...
    סגור