עסקי ספורט

נחשף: זה כוכב נבחרת ישראל שחשוד בתקיפת בת זוגו לשעבר

בת זוגו לשעבר של כוכב הכדורגל דור תורג'מן, הגישה תלונה במשטרה על אלימות קשה מאוד מצדו, כאשר לטענתה הוא לכאורה היה מכה אותה ומתעלל בה פיזית ונפשית, זאת על רקע קנאה. השחקן זומן לחקירה במשטרה
מערכת ice |  2
כדורגל (צילום freepik)
דרמה גדולה התרחשה היום (ראשון) בכדורגל הישראלי, זאת לאחר שבת זוגו של דור תורג'מן, כוכב מכבי תל אביב ונבחרת ישראל בכדורגל, הגישה נגדו תלונה במשטרה בגין אלימות שחוותה לכאורה מצדו.
על פי הפרסום ב-N12, המתלוננת סיפרה למשטרה כי הוא היה מכה אותה ומתעלל בה פיזית ונפשית, זאת על רקע קנאה לכאורה. על פי הדיווח, אותה מתלוננת החליטה תחילה לבטל את התלונה שהגישה, אלא שמאוחר יותר הגיעה שוב לתחנת המשטרה להגיש נגדו תלונה. שמו של הכדורגלן המוכר עדיין לא פורסם, אך על פי הדיווח מדובר בכוכב כדורגל של קבוצה בליגת העל, שכל חובבי הכדורגל מכירים.
 
התלונה הוגשה למשטרת לכיש, שזימנה את אותו שחקן לחקירה. על פי הדיווח, המתלוננת כאמור טענה כי בן זוגה היה מכה אותה ומתעלל בה, זאת על רקע התקפי קנאה קשים שלו, כאשר עוד היא טענה כי היא חזרה בה מהגשת התלונה בעקבות לחץ כבד שהפעיל עליה החשוד באלימות כלפיה. גורם במועדון בו משחק השחקן סיפר ל-N12 כי: "הוא ילד טוב. בקושי מדבר. נשמע לא אמיתי". כעת נודע כי היא שוקלת לחזור בה מההודעה, זאת בעקבות לחץ שמופעל עליה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רמת חן
    צדוק 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפגר מי תיקח אותך תראה אלוהים נתן לך את מיס תבל ‏עלה לך שתים על הראש היית ‏ מכה אותה ‏תתבייש עכשיו אתה תהיה לבד עם עצמך היא תכיר מישהו פי 1000 יותר טוב ממך מגיע לה את הכי טוב שיש
    סגור
  • 1.
    איזה כוכב
    zev 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ילד שהתקשורת העלתה לו את השתן לראש .כוכב בדיחה בכלל אצלנו מרב כוכבים לא רואים נבחרת
    סגור