רכילות עסקית

ד"ר דרה הטריף את הסופרבול: כמה כסף השקיע במופע?

כל העולם עדיין מדבר על מופע ההיפ-הופ המפואר שהרים ד"ר דרה במחצית גמר הסופרבול. כמה השקיע דרה מכספו האישי בשביל להציג את מפעל חייו?
איתן לויטס | 
דרה מתניע את מופע הראפ הגדול עלי אדמות (צילום יוטיוב)
מופע המחצית של הסופרבול מאז ומתמיד היה הרגע הגדול של אנשי השעה במוזיקה: ב-1993 זה היה מייקל ג'קסון שהרים את האיצטדיון, ב-2001 בריטני ואיירוסמית', ובשנים אחרי זה עוד אמנים בשעתם הגדולה כמו ביונסה, מארון 5, קייטי פרי, ובשנה שעברה דה וויקנד.
השנה, בדומה ל-2007 בה נתנו את הבמה לפרינס (שכיכב בשנות ה-80), נתנו כבוד לאמנים ותיקים יותר, והבמה ניתנה לאמני הראפ הגדולים של אמריקה, במופע שהימם את הקהל והוכרז כאחד הגדולים שהיו מבין מופעי המחצית.
המופע נפתח כאשר ד"ר דרה וסנופ דוג עולים מתוך בתים לבנים ושרים את הלהיט "The Next Episode". אחריהם ירד מהתקרה בהפתעה 50 סנט עם הלהיט שלו משנת 2003 ‘In Da Club’. אחריו הגיע תורה של זמרת ההיפ-הופ מרי ג'יי בלייג'.
 
אחריה הלהיב את הקהל קנדריק לאמאר, ואחריו אמינם, עם הלהיט 'Lose Yourself'. אמינם ניצל את הזמן שניתן לו גם כדי להכניס אקט קטן של מחאה, כאשר בסוף השיר כרע על הברך כאות הזדהות עם שחקן הפוטבול קולין קפרניק, שכרע ברך בעת השמעת ההמנון מכיוון שהוא "לא גאה במדינה שמדכאת אנשים שחורים." על פי הדיווחים, ה-NFL הורו לאמינם לא לעשות זאת.
 
הנאמבר הסתיים בעמידה משותפת של הראפרים לצידם של דרה וסנופ דוג כשהם שרים את "Still D.R.E". כמו כל שנה, גם השנה הזמרים שקיבלו את הבמה הגדולה בעולם לא קיבלו תשלום בתמורה, ועד השנה, שהחליטו לראשונה לשלם לרקדני המופע, גם הם לא קיבלו תשלום.
המופע הנוסטלגי ככל הנראה תוכנן לעומק בראשו של ד"ר דרה, והוא השקיע בו לא פחות מ-9.8 מיליון דולר. אין ספק שזה היה שווה כל דולר. בכל מקרה, אל תדאגו למאסטר של הראפ, שהונו מוערך בכ-800 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה